تازه های خبر

تازه های خبر
متنوع و مفید 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان تازه های خبر و آدرس letka7.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





http://www.aja.ir/Portal/Picture/ShowPicture.aspx?ID=debce34d-3587-4466-905b-f02107e42de2

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص) گفت: سامانه‌های موشکی با فن‌آوری رویارویی با جنگ الکترونیک و رادارهای جدید میانبرد و دوربرد، دهم شهریور امسال به شبکه یکپارچه پدافند هوایی اضافه می‌شود.

به گزارش روابط عمومی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص)، امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی، فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) در حاشیه محفل انس با قرآن این قرارگاه در سمنان گفت: سامانه‌های موشکی با فن‌آوری رویارویی با جنگ الکترونیک و رادارهای جدید میانبرد و دوربرد در دهم شهریور امسال به شبکه یکپارچه پدافند هوایی اضافه می‌شود.

امیر اسماعیلی اظهار داشت: سامانه‌های راداری و موشکی پدافند بخش مهمی از مناطق جنوب و جنوب شرق کشور را پوشش خواهند داد و آنچه در این سامانه‌ها به خصوص در سامانه‌های راداری دوربرد دیده شده است عمق پدافندی است.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) افزود: طرح بومی سازی و بهینه سازی، هر دو در پدافند وجود دارد، بهینه سازی شامل سامانه‌هایی است که از قبل در پدافند موجود بوده است و طبیعتا برای این که دیگران از فن آوری آن آگاهی نداشته باشند ما آن را بهینه سازی کردیم و در بخش بومی سازی از سامانه‌ها و تجهیزاتی استفاده شده است که از صفر تا صد در بخش‌های طراحی، ساخت، آموزش و استقرار آن بومی و ایرانی است و تاکتیک و تکنیک آن توسط هیچ کشوری قابل رو برداری و کشف نیست و در سامانه‌های راداری از تمام طیف‌های راداری استفاده می‌کنیم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: سامانه جدید موشکی، ارتش، قرارگاه پدافند، تازه های خبر
[ پنج شنبه 1 مرداد 1394 ] [ 13:56 ] [ رضا ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1893
بازدید دیروز : 578
بازدید هفته : 2924
بازدید ماه : 2917
بازدید کل : 87122
تعداد مطالب : 2503
تعداد نظرات : 399
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->