تازه های خبر

تازه های خبر
متنوع و مفید 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان تازه های خبر و آدرس letka7.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





احتمالا در آینده ای نزدیک میتوانیم دارای یک جنگنده بمب افکن کاملاً متفاوت از نظر تمام تجهیزات الکترونیکی و رادار و الکترواویونیکی و تسلیحاتی با فناوری روز باشیم.

هواپیمای جنگنده شفق ۳ (برهان)

هواپیمای آموزشی شفق در واقع برای آموزش تعلیم خلبانان طراحی و ساخته شد ولی پس از مدتی تصمیم‌ها بر این شد که نوع جنگنده آن نیز طراحی و تولید شود. جنگنده شفق در ۳ مدل آموزشی دو نفره، جنگنده دو نفره و جنگنده یک نفره طراحی شده است. پروژه شفق توسط وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران سرمایه‌گذاری و به همت مجتمع دانشگاهی هوایی(Aviation University Complex) که زیر شاخه های دانشگاه صنعتی مالک اشتر می باشد، طراحی شد. آزمایشات و تحقیقات روی این پروژه جنگنده شفق با همکاری ۲ گروه کارشناسان و طراحان از ایران و روسیه به صورت کاملا سری در یک پایگاه دور افتاده در نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران انجام گرفت.

 

شفق 3 جنگنده جدید ایران

اولین مدل جنگنده شفق در سال ۲۰۰۲ و در نمایشگاه صنایع هوایی ایران رونمایی شد اما دیگر خبر مهمی از مراخل ساخت و طراحی این جنگنده منتشر نشد اما شواهد نشان میدهد جنگنده شفق جدید با قابلیت یک جنگنده مدرن ظرف یک تا دو سال آینده رونمایی و به طور رسمی به ناوگان نیزوی هوایی ایران ملحق خواهد شد.

جنگنده جدید قاهر ۳۱۳

جنگنده قاهر هم مثل پروژه شفق با ابهامات جدی رو به رو است و اکثر کارشناسان نظامی جنگنده قاهر را بیشتر شبیه یک ماکت تصور می کنند و اعتباری برای این پروژه قائل نیستند. اما به تازگی وزیر دفاع در مورد جنگنده قاهر ۳۱۳ اعلام کرد نمونه های کوچک جنگنده قاهر پرواز کردند و تست های مربوطه انجام گرفته و نمونه یک یکم یا اصلی آن نیز نهایی شده و در حال نصب موتور بر روی قاهر ۳۱۳ هستیم.

قاهر جنگنده جدید ایران

احتمالا جنگنده قاهر ۳۱۳ امسال تاکسی می‌کند و آماده پرواز می شود. تولید انبوه جنگنده قاهر ۳۱۳ بستگی به سفارش دارد. این هواپیما قرار بود با اتمام پروژه موتور جت ملی وارد مرحله تست نمونه یک یکم یا اصلی بشه. البته چون هفته گذشته خبر تکمیل پروژه موتور جت ملی داشتیم احتمالا به زودی شاهد پرواز جنگنده قاهر ۳۱۳ در مقیاس اصلی خواهیم بود. این جنگنده احتمالا در سال ۲۰۱۸ عملیاتی بشه و به تمام شایعه ها در این مورد پایان دهد.

جنگنده کوثر

جنگنده کوثر هم یکی دیگر از جنگنده های ساخت ایزان است اما هنوز هیچ عکس یا خبری از این جنگنده منتشر نشده است


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: تازه های خبر
[ سه شنبه 2 آذر 1395 ] [ 13:10 ] [ رضا ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1466
بازدید دیروز : 578
بازدید هفته : 2497
بازدید ماه : 2490
بازدید کل : 86695
تعداد مطالب : 2503
تعداد نظرات : 399
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->