تازه های خبر

تازه های خبر
متنوع و مفید 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان تازه های خبر و آدرس letka7.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آزاد تصریح کرد: بندرعباس بیشترین سهم را در اقتصاد دریایی و بهره‌مندی از سواحل دارد اما فاقد آموزشکده فنی دریایی بزرگ است و این در حالی است که بندر بوشهر فعالیت آموزشکده‌های فنی دریایی خود را آغاز کرده است.

وی بیان داشت: ناوگروه چهل و چهارم هم‌اکنون با عبور از خلیج دریای عدن و تنگه باب‌المندب و حضور در دریای سرخ و تنگه جبل‌الطارق و عبور از خط استوا و نیم‌کره جنوبی اقیانوس هند و حضور در دریای جین و مدیترانه امروز با افتخار در اقیانوس اطلس حضور دارد و هم اکنون در بندر دوربان کشور آفریقای جنوبی پهلو گرفته است.

فرمانده منطقه یکم امامت نیروی دریایی ارتش یادآور شد: از ابتدای انقلاب تاکنون ۳ هزار و ۸۵۳ کشتی تا به امروز توسط نیروی دریایی ارتش اسکورت شده است و ۲ عملیات رعد یک و رعد ۲ نیز انجام شده است.

حتما بخوانید:  حرکت ناوگروه ۴۳ نیروی دریایی ارتش به طرف اقیانوس اطلس

وی با اشاره به هفته نیروی دریایی به برگزاری ۱۱۴ برنامه علمی، آموزشی، فرهنگی و ورزشی برای کارکنان شاغل پایور و وظیفه در این دهه اشاره کرد.

این مسؤول اجرای این برنامه‌ها را در جهت تبیین فرهنگ دفاع مقدس با تجهیزات پیشرفته در سطوح مختلف دانش‌آموزی و دانشگاهی و … معرفی کرد.

فرماندهی منطقه یکم امامت نداجا خاطرنشان کرد: اگر در عرصه دریا حضور داشته باشیم دیگران حرفمان را گوش می‌دهند و اگر امروز در عرصه دریا غایب بودیم باید حرف دیگران را گوش می‌دادیم و امروز دشمنان حرف ما را گوش می‌کنند زیرا ما در عرصه دریا حضور پررنگی داشته‌ایم.

آزاد در ادامه از رونمایی شناورهای سطحی و زیرسطحی و پروازی در هفته نیروی دریایی در بندرعباس خبر داد.

وی اضافه کرد: اگر کشورهای همسایه عربی به داد صدام نمی‌رسیدند مطمئن باشید صدام شش ماه بیشتر نمی‌توانست مقاومت کند، گلوی رژیم بعثی را در دریا فشردیم به همین دایل است که رژیم بعثی عراق به سمت استکبار و غرب روی آورد و تا امروز هم استکبار شکستی را که در ۸ سال دفاع مقدس خورده است را نتوانسته جبران کند.

به گفته فرمانده منطقه یکم امامت نیروی دریایی ارتش، در زمان جنگ ۱۰ هزار کشتی در طول جنگ با رژیم بعثی عراق، توسط نیروی دریایی ارتش اسکورت شدند.

به گزارش فارس، ناو پشتیبانی خارک بزرگترین ناو غرب آسیا با بهره‌گیری از توانمندی نیروی دریایی ارتش در بندرعباس پس از ۳۵ سال تعمیرات اساسی آن انجام شده است و به‌زودی به آب‌ انداخته می‌شود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: تازه های خبر
[ پنج شنبه 4 آذر 1395 ] [ 17:39 ] [ رضا ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1131
بازدید دیروز : 578
بازدید هفته : 2162
بازدید ماه : 2155
بازدید کل : 86360
تعداد مطالب : 2503
تعداد نظرات : 399
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->