تازه های خبر

تازه های خبر
متنوع و مفید 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان تازه های خبر و آدرس letka7.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





تارنمای «ساوت چاینا» از هنگ کنگ می نویسد که پیشرفت های چین در عرصه ساخت هواپیما در زمینه نظامی و غیرنظامی برای غربی ها خیره کننده بوده است اما برای شرکت هایی مانند «آیرو» شاید یک دهه زمان لازم باشد تا بتوانند محصولاتی قابل صادرات تولید کنند.
 
 
با این وصف گزارش می افزاید که شرکت «آ یی سی سی» بزرگترین صادرکننده تجهیزات هوایی چین موتورهای جت را در این نمایشگاه به نمایش گذاشته است که شاید بتوان آنها را سلاح مخفی چین برای آینده دانست.
 
 
برخی از موتورهای عرضه شده قدیمی است اما توربین های گازی و موتورهای جت در نمایشگاه که این شرکت چینی نمایش داده است نشانه هایی از قدرت گرفتن چین در این عرصه است.
 
 
آنچه این جت ها را بیشتر با اهمیت می کند اینکه شرکت سازنده آنها در واقع متشکل از ۲۰ شرکت دیگر هواپیمایی است و ۱۰۰ هزار نیروی کار در اختیار دارد.
 
 
بسیاری از سازمان های دولتی از این شرکت حمایت می کنند و به تازگی مجموعه ای از همین شرکت با یک سرمایه تخصیص داده شده هفت میلیارد و ۴۰۰ میلیون دلاری روی کار آمده است که موفقیت آن حضور قوی در بازار داخلی خطوط هوایی است.
 
 
هواپیماهای مسافربری «آ آر جی ۲۱» و «سی ۹۱۹» چین هم اکنون با موتورهایی که ساخت خارج است کار می کنند و این کشور برای پشت سر گذاشتن این مانع باید خودش سازنده موتورهای جت باشد؛ اسلحه ای که می تواند کارایی بالایی در برابر شرکت های غربی داشته باشد.
 
 

چین سال هاست در عرصه ساخت نیروگاه های هسته ای موفق عمل می کند و در ساخت قطارهای تندرو بتدریج به یک قدرت برتر تبدیل شده است و به نظر می رسد تا یک دهه دیگر این کشور سازنده موتورهای جت باشد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: تازه های خبر
[ شنبه 6 آذر 1395 ] [ 13:12 ] [ رضا ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 946
بازدید دیروز : 578
بازدید هفته : 1977
بازدید ماه : 1970
بازدید کل : 86175
تعداد مطالب : 2503
تعداد نظرات : 399
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->