تازه های خبر

تازه های خبر
متنوع و مفید 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان تازه های خبر و آدرس letka7.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





ترفندهای تلگرام , مخفی بودن در تلگرام

 

 یکی از قابلیت‌های تلگرام حالت روح یا حالت مخفی است

همان‌طور که می‌دانید اپلیکیشن‌های مختلفی نظیر موبوگرام، تلگراف، آی‌تله، آی‌گرام و... بر پایه‌ی تلگرام نوشته شده‌اند که قابلیت‌های اضافی‌تری نسبت به نسخه‌ی اصلی دارند. یکی از این قابلیت‌ها حالت روح یا حالت مخفی است. به طوری که هنگام فعال بودن این حالت پیام‌هایی که می‌خوانید به صورت خوانده‌نشده برای مخاطب مشخص می‌شود و اصطلاحاً تیک دوم آن نمی‌خورد. اما این حالت را با استفاده از ترفندی می‌توان دور زد. به عنوان مثال اگر برای شخصی پیامی می‌فرستید اما مطمئن نیستید که شخص واقعاً پیام‌ها را نخوانده یا به استفاده از حالت روح توسط وی مشکوک هستید با بهره‌گیری از این ترفند می‌توانید مچ او را بگیرید و متوجه آنلاین بودن او شوید.

این کار به سه روش قابل انجام است:

روش اول: ارسال پیام صوتی

در تلگرام هنگامی که یک پیام صوتی برای فردی ارسال می‌کنید، تا زمانی که فرد پیام را مطالعه نکرده است، یک نقطه در کنار زمان‌شمار پیام قرار دارد. هنگامی که طرف مقابل این پیام صوتی را گوش می‌کند این نقطه از بین می‌رود. این نکته‌ای است که بسیاری از آن بی‌خبر هستند.

 در نتیجه کافی است بعد از پیام متنی خود یک پیام صوتی با هر محتوایی (حتی یک ثانیه‌ای) برای دوست خود ارسال کنید. به محض این که او پیام صوتی را پخش کند، نقطه از بین می‌رود و متوجه می‌شوید که او آنلاین بوده و چت شما را باز کرده و پیام‌ها را هم خوانده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: تازه های خبر
[ چهار شنبه 24 آذر 1395 ] [ 13:25 ] [ رضا ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 967
بازدید دیروز : 578
بازدید هفته : 1998
بازدید ماه : 1991
بازدید کل : 86196
تعداد مطالب : 2503
تعداد نظرات : 399
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->