تازه های خبر

تازه های خبر
متنوع و مفید 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان تازه های خبر و آدرس letka7.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





به گزارش ایسنا، امیر سرتیپ اسدالله حیدری در مراسم گرامیداشت سالگرد شهادت امیر سپهبد صیاد شیرازی در بندرعباس که با حضور  معاون سیاسی استان هرمزگان، فرماندهان و مسئولان سپاه و امیر دریادار آزاد و فرماندهان نیروی دریایی، هوایی و پدافند ارتش در مسجد قدس بندرعباس برگزار شد گفت: کسی به عزت الهی دست پیدا نمی کند مگر از راه بندگی خدا، که شهید صیاد شیرازی به معنای واقعی کلمه، بنده  خدا بود . شهید صیاد شیرازی بندگی خدا را در اطاعت محض و بی چون و چرا از ولی امر می دانست و حقیقتا چه در زمان حضرت امام (ره) و چه در زمان مقام معظم رهبری، به چشم نائب امام زمان (عج) به آنها نگاه می کرد و اطاعت از آنها را اطاعت از امام زمان (عج) می دانست .
رییس کانون بازنشستگان ارتش در ادامه، نشانه عزت شهید صیاد شیرازی را این دانست که مقام معظم رهبری پس از خواندن نماز بر پیکر مطهر آن بزرگوار، زانو زده و تابوت وی را بوسیدند و در این خصوص گفت: در دوران انقلاب اسلامی، شهید صیاد شیرازی، تنها شهیدی بود که مقام ولایت به احترام وی، زانو زده و بر تابوت او بوسه زدند .
امیر سرتیپ حیدری از میان فضائل اخلاقی شهید صیاد شیرازی، عزت نفس او را برگزید و در این رابطه گفت: برجسته ترین ویژگی شهید صیاد شیرازی، عزت وی بود و این عزت را خداوند به وی عنایت کرده بود، چرا که خدا هر که را بخواهد عزت می دهد و هر که را بخواهد ذلیل می کند.شهید صیاد شیرازی تندیس تمام نمای صداقت در گفتار و اخلاص در عمل بود که همیشه با صداقت به مجالس وارد می شد و سرانجام نیز با صداقت و مظلومیت از این جهان خاکی پر کشید .
رییس کانون بازنشستگان ارتش، شهید صیاد شیرازی را یکی از مهره های اثرگذار در اتحاد بین ...


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: تازه های خبر
[ سه شنبه 22 فروردين 1396 ] [ 19:45 ] [ رضا ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1389
بازدید دیروز : 578
بازدید هفته : 2420
بازدید ماه : 2413
بازدید کل : 86618
تعداد مطالب : 2503
تعداد نظرات : 399
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->