تازه های خبر

تازه های خبر
متنوع و مفید 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان تازه های خبر و آدرس letka7.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





به گزارش 9صبح، عصر امروز (دوشنبه) در حاشیه سی‌وچهارمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن که در مصلای تهران در حال برگزاری است، امیر سرتیپ پوردستان با تشکر از برگزارکنندگان این مراسم اظهار کرد: جهان اسلام امروز نیازمند قرآن است و وظیفه ما مسلمانان این است که توجه ویژه‌ای به قرآن داشته باشیم. جهان استکبار تلاش می‌کند قرآن را از متن و بطن زندگی ما دور کند. 
 
وی خاطرنشان کرد: دشمن درصدد قرآن‌هراسی است. فیلم فتنه را درست می‌کند و یک آیه از قرآن را در آن تلاوت کرده و پس از آن انفجاری در اتوبوس رخ می‌دهد. اینگونه می‌خواهد نشان بدهد که قرآن کتاب تروریست‌هاست. وظیفه ما این است که قرآن را وارد زندگی خود کنیم. 
 
او ادامه داد: ما با عمل به قرآن می‌توانیم لبخند را بر لب پیامبر(ص) بیاوریم. خداوند را شاکریم که قرآن در لحظه لحظه زندگی ما آمده است و امیدواریم بتوانیم این مسوولیت را عملیاتی کنیم. بنده از طرف ستاد کل نیروهای مسلح این وعده را می‌دهم که سال آینده هم نیروهای نظامی و ارتشی در این مسابقات حضور داشته باشند. 
 
همچنین در این مراسم محسنی بندپی رئیس سازمان بهزیستی با بیان اینکه سال گذشته قرائت و حفظ قرآن در 17 کشور بود و امسال به 23 کشور افزایش یافت، گفت: ما یک جامعه هدفی را در سازمان بهزیستی تشکیل داده‌ایم و در طول ایام سال مسابقات و جشنواره‌هایی را تحت پوشش مرکز بهزیستی برپا می‌کنیم که منتخبین آنها به این مسابقات معرفی می‌شوند. 
 
وی گفت: به دلیل همین فعالیت‌ها بود که ما عضو شورای عالی قرآنی کشور شدیم. در ارزیابی دستگاه‌ها نیز رتبه برتر را دریافت کرده و با سازمان دارالقرآن تفاهمنامه‌ای برای شناسایی و گسترش تعالیم قرآنی در بین سازمان بهزیستی کشور امضا کردیم. 
 
وی تاکید کرد: راه نجات بشر و غلبه بر سختی‌ها و اعتبار و توانمندی‌ها در عملی کردن فرهنگ قرآنی در جامعه است. ما برای کنترل آسیب‌های اجتماعی باید فرهنگ و فهم قرآن را در جامعه نهادینه کنیم. 
 
همچنین در این مراسم با حضور امیر سرتیپ پوردستان، حجت‌الاسلام محمدی رئیس سازمان اوقاف، بندپی رئیس سازمان بهزیستی و علی مطهری نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی از خانواده شهید قاری قرآن کریم فریدون بزم تجلیل شد. 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: اخبارارتشتازه های خبر
[ سه شنبه 5 ارديبهشت 1396 ] [ 1:21 ] [ رضا ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2162
بازدید دیروز : 578
بازدید هفته : 3193
بازدید ماه : 3186
بازدید کل : 87391
تعداد مطالب : 2503
تعداد نظرات : 399
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->