تازه های خبر

تازه های خبر
متنوع و مفید 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان تازه های خبر و آدرس letka7.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





فرمانده بازنشسته نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: آمریکایی‌ها که در تکنولوژی خود را برتر دنیا می‌دانند در صحرای طبس شکست سنگینی خوردند

به گزارش "سپاس"، امیر سرتیپ فرشاد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در طبس در خصوص سالروز شکست مفتضحانه آمریکا در صحرای طبس، اظهار داشت: با توجه به اینکه آمریکایی‌ها بعد از پیروزی انقلاب اسلامی سعی کردند نظام ما را سرنگون کنند دست به حمله زدند.

وی تصریح کرد: از نقاط کور ما مطلع بودند و صحرای طبس یک نقطه فرودگاهی بود که جهت عملیات‌ها از آن استفاده می‌شد که بسیاری از نیروهای خودی هم از آن خبر نداشتند، سعی کردند با تعداد هواپیما از سواحل دریای عمان پرواز کرده و به صحرای طبس برسند و بعد از حضور در این منطقه خشم خدا و طبیعت صحرای کویر عملیات نظامی آمریکا را ساقط کرد.

فرمانده بازنشسته نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران عنوان داشت: اگر موفق می‌شدند و به تهران می‌رسیدند نیز به خشم مردم و نظامیان گرفتار می‌شدند و قطعا در ادامه مسیر شکست می‌خوردند و علاوه بر تکنولوژی برتر شکست را پذیرفتند.

فرشاد خاطرنشان کرد: نیروی دلتا که متشکل از تکاوران زبده بود آموزش‌های ویژه دیده بودند و آمادگی داشتند در ایران این کار را انجام دهند و کاملا مطمئن بودند که پیروز خواهند شد و ما نیروهای مصلح وظیفه داریم هوشیاری داشته و تکنولوژی‌ها و آسیب‌پذیری‌هایی دارد که باید با دانش خود این را پیدا کنیم و از بین ببریم.

وی عنوان داشت: با توجه به شکست نظامی آمریکایی‌ها در صحرای طبس، میزان آسیب‌پذیری‌ها در دنیا نشان داده شد و این شکست ذلت‌بار بود که ابهت نظامی آمریکایی‌ها توخالی و پوشالی است و ما در دفاع سرزمین سعی کرده‌ایم جدی‌تر عمل کنیم و ما در حال حاضر در منطقه شرق کشور پدافند هوایی مستقر شده است.

فرمانده بازنشسته نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: هیچ جنبنده‌ای نمی‌تواند خارج از دید نیروهای ما از طریق مرز‌ها به کشور وارد شود و نیازهای خود را تا حد زیادی تامین کرده‌ایم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: تازه های خبر
[ سه شنبه 5 ارديبهشت 1396 ] [ 16:50 ] [ رضا ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2132
بازدید دیروز : 578
بازدید هفته : 3163
بازدید ماه : 3156
بازدید کل : 87361
تعداد مطالب : 2503
تعداد نظرات : 399
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->