تازه های خبر

تازه های خبر
متنوع و مفید 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان تازه های خبر و آدرس letka7.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران عصر چهارشنبه و در پایان سفر یک روزه به پاکستان، از توافق دو کشور برای ایجاد خط تماس مستقیم بین فرماندهان نظامی و عملیاتی دو کشور با هدف تقویت امنیت مرزهای منطقه خبر داد.
به گزارش ایرنا، 'محمدجواد ظریف' در گفت و گو با خبرنگاران گفت: در ملاقاتی که امروز با ژنرال قمر جاوید باجوا فرمانده ارتش پاکستان داشتم، وی قول داد که در آینده نزدیک و ظرف مدت چند هفته آینده، نیروهای ارتش این کشور را در مناطق مرزی با ایران با هدف کمک به امنیت مرز و پیشگیری از تکرار حوادث تلخی چون حادثه تروریستی هفته گذشته که منجر به شهادت تعدادی از مرزبانان غیور کشورمان شد، افزایش دهد.
وی گفت: بعد از حادثه تروریستی دردناک هفته گذشته وشهادت مرزبانان ایرانی به دست تروریست ها، در روزهای اخیر تماس های از طرف ایران با مقامات پاکستانی انجام شد و که مهم ترین آن، نامه رئیس جمهوری کشورمان به نخست وزیر پاکستان بود و یکی از مهم ترین اهداف سفر امروز من به پاکستان به همراه یک هیات عالی نظامی، انتظامی، سیاسی و امنیتی به پاکستان، پیگیری این تماس ها به ویژه نامه دکتر حسن روحانی به نواز شریف بود.
ظریف با بیان اینکه در سفر شش ساعته امروز به پاکستان، ملاقات های خوبی با پنج نفر از عالی ترین مقامات دولتی، نظامی و پارلمانی پاکستان انجام داد، گفت: با مقامات عالی سیاسی و نظامی پاکستان برای برگزاری کمیسیون مشترک امنیتی در آینده نزدیک توافق کردیم.
وی افزود: در این ملاقات ها همچنین تاکید و توافق شد که مرزبانی های دو کشور تماس مستمرتر نسبت به گذشته برای هماهنگی بیشتر در جهت حفظ و تقویت امنیت مناطق مرزی مشترک داشته باشند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: ارتشتازه های خبر
[ چهار شنبه 13 ارديبهشت 1396 ] [ 23:34 ] [ رضا ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2453
بازدید دیروز : 578
بازدید هفته : 3484
بازدید ماه : 3477
بازدید کل : 87682
تعداد مطالب : 2503
تعداد نظرات : 399
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->