تازه های خبر

تازه های خبر
متنوع و مفید 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان تازه های خبر و آدرس letka7.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





ایران آنلاین / افزایش حضور نیروهای ارتش پاکستان در امتداد مرز ایران با هدف تقویت امنیت نوار این منطقه مرزی از جمله  مهم ترین موضوع های مورد گفت وگو بین 'محمد جواد ظریف' و ژنرال 'قمر جاوید باجوا' بود.

همچنین توافق شد که یک خط تماس مستقیم بین فرمانده هان نظامی و عملیاتی دو کشور ایجاد شود.
ظریف و هیات عالی رتبه سیاسی-نظامی-امنیتی همراه وی در جریان سفر یک روزه خود به پاکستان به ترتیب با چودری نثار علی خان وزیر کشور، سردار ایاز صادق رئیس مجلس ملی و محمد نواز شریف نخست وزیر این کشور دیدار کرد.
بر اثر حمله چهارشنبه گذشته (ششم اردیبهشت) عوامل وابسته به گروهک تروریستی موسوم به جیش العدل، جمعی از مرزبانان غیور کشورمان در نزدیکی مرز پاکستان به شهادت رسیدند.
پس از رخداد این حادثه تروریستی دکتر 'حسن روحانی' رئیس جمهوری اسلامی ایران در نامه ای خطاب به 'نواز شریف' نخست وزیر پاکستان، ضمن ابراز نگرانی عمیق و تاسف شدید از تکرار تعرضات تروریستی از خاک پاکستان به خاک جمهوری اسلامی ایران، تاکید کرده است: انتظار می‌رود برای حفظ و ارتقاء روابط خوب و برادرانه دو کشور دستور فرمایید مسببین این اقدام تروریستی تحت پیگرد قانونی قرار گرفته و به دست عدالت سپرده شوند.
همچنین در پی بروز این حادثه تروریستی، آصف دورانی سفیر پاکستان در تهران به وزارت امور خارجه کشورمان احضار و مراتب اعتراض جمهوری اسلامی ایران به سفیر پاکستان ابلاغ شد.
در جریان احضار سفیر پاکستان، همچنین به وی اعلام شد که جمهوری اسلامی ایران قویا انتظار دارد طرف پاکستانی اقدامات جدی و اساسی برای بازداشت تروریست ها و مجازات آنان انجام دهد./ایرنا


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: تازه های خبر
[ چهار شنبه 13 ارديبهشت 1396 ] [ 23:42 ] [ رضا ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2654
بازدید دیروز : 578
بازدید هفته : 3685
بازدید ماه : 3678
بازدید کل : 87883
تعداد مطالب : 2503
تعداد نظرات : 399
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->