تازه های خبر

تازه های خبر
متنوع و مفید 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان تازه های خبر و آدرس letka7.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

اين مراسم با حضور ناخدا يكم حميدرضا شايگان رئيس دبيرخانه فرماندهي نيروي دريايي ارتش جمهوري اسلامي ايران و ناوسروان عرفان آهنگري مدير پژوهش و امور فرهنگي دبيرخانه فرماندهي نيروي دريايي ارتش جمهوري اسلامي ايران به عنوان نماينده از طرف امير دريادار دكتر حبيب‌الله سياري‌ فرمانده نيروي دريايي راهبردي ارتش جمهوري اسلامي ايران و فريد فرخنده‌كيش مديرعامل انجمن سينماي جوانان ايران و محمد آفريده داور بخش ملي جشنواره و همچنين ناخدا دوم آماد نصير درويشوند كارگردان فيلم مستند «كهنمويي ساعت هفتصد و بيست» برگزار شد.

در اين مراسم از فريد فرخنده‌كيش به دليل حمايت از ساخت فيلم مستند «كهنمويي ساعت هفتصد و بيست» و همچنين كارگردان اثر تقدير شد.

فيلم مستند «كهنمويي ساعت هفتصد و بيست» در مورد همرزمان ناخدا فرزادي است كه سي و پنج سال پس از نبرد بزرگ ناو كهنمويي، در اعماق آب‌هاي نيلي خليج فارس به انتظار او نشسته‌اند. اين فيلم به مدت 29 دقيقه با حمايت دفتر انجمن سينماي جوانان بوشهر توليد شده است.
 
در پايان اين جلسه مقرر شد جلسه ديگري به منظور بررسي راه‌هاي تعامل ميان انجمن سينماي جوانان ايران و نيروي دريايي ارتش جمهوري اسلامي ايران در راستاي فيلمسازي و آشنايي فيلمسازان با نيروي دريايي و همچنين حمايت از فيلمسازان جوان از سوي نيروي دريايي با حضور مديران و مسئولان مربوطه برگزار شود



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: تازه های خبر
[ یک شنبه 17 ارديبهشت 1396 ] [ 22:1 ] [ رضا ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1289
بازدید دیروز : 578
بازدید هفته : 2320
بازدید ماه : 2313
بازدید کل : 86518
تعداد مطالب : 2503
تعداد نظرات : 399
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->