تازه های خبر

تازه های خبر
متنوع و مفید 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان تازه های خبر و آدرس letka7.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





عربستان و تحریک گسل های قومی علیه ایران

 

دشمنی و رقابت پایان ناپذیر عربستان باایران در ماه های اخیر شدت بیشتری گرفته است. پس از مرگ  ملک عبدالله و روی کارآمدن ملک سلمان، آل سعود با فاصله گرفتن از سیاست محافظه کارانه به سیاست تهاجمی روی آورد. نتیجه این سیاست نیز حمایت از تروریست ها در سوریه و راه اندازی جنگ  یمن بود. در همین جهت سیاست های عربستان در برابر ایران نیز تغییری محسوس پیدا کرد و دخالت های عربستان چه از طریق عملیات های کور و چه از طریق حملات رسانه ای علیه جمهوری اسلامی ایران تشدید شده است. 
این سیاست تند که با عصبانیت ریاض از توافق هسته ای به اوج رسید، اکنون به جایی رسیده است که سران ریاض «تروریست ها» در جنوب شرق ایران را «مقاومت» و گارد  مرزی ایران را «ارتش اشغالگر فارسی» می نامد. شبکه الاخباریه، شبکه دولتی عربستان سعودی، پس از حادثه عملیات تروریستی اخیر در میرجاوه که به شهادت حداقل 10 نیروی مرزی ایران انجامید، حادثه را کاملا معکوس برای افکار عمومی در عربستان و منطقه روایت می کند. الاخباریه عربستان چنین گزارش داده است: «مقاومت بلوچی [در جنوب شرق ایران] عملیاتی علیه نیروهای اشغالگر فارسی انجام داد که به کشته شدن 10 عنصر و جراحت تعدادی دیگر منجر شد. سازمان بلوچی جیش العدل، مسئولیت این عملیات را که نیروهای گارد مرزی را در منطقه مرزی میرجاوه در بلوچستان "اشغالی" هدف قرار داد، بر عهده گرفت.» این شبکه عربستانی که به بلندگوی تروریست ها تبدیل شده است، در ادامه می گوید: «یک منبع در "مقاومت" گفت که "نیروهای مقاومت" کمینی در منطقه میرجاوه برای نیروهای "اشغالگر" زدند و با نیروهای گارد مرزی وابسته به "اشغالگران" درگیر شدند.»



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: ارتشتازه های خبر
[ پنج شنبه 28 ارديبهشت 1396 ] [ 1:5 ] [ رضا ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 363
بازدید دیروز : 578
بازدید هفته : 1394
بازدید ماه : 1387
بازدید کل : 85592
تعداد مطالب : 2503
تعداد نظرات : 399
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->