تازه های خبر

تازه های خبر
متنوع و مفید 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان تازه های خبر و آدرس letka7.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





جانشین فرماندهی آموزش تخصص های دریایی باقرالعلوم(ع)نداجا گفت:کشور ما در این منطقه پرآشوب و جنگی،یکی از امن ترینکشورهای جهان است و این امنیت مرهون تلاش شبانه روزی سربازان گمنام امام زمان(عج) است. 
 به گزارش ایسنا منطقه گیلان،همزمان با ایام میلاد یگانه منجی عالم بشریت،روز سربازان گمنام امام زمان(عج)و روز سازمان حفاظت اطلاعات ارتش جمهوری اسلامی ایران مراسمی برای گرامیداشت این روز با حضورفرماندهان و کارکنان فرماندهی آموزش تخصص های دریایی باقرالعلوم(ع) نداجا برگزار شد.
 در این مراسم ناخدایکم عادل کردپور،جانشین فرماندهی آموزش تخصص های دریایی باقرالعلوم(ع)نداجا ضمن تبریک روز سازمان حفاظت اطلاعات ارتش جمهوری اسلامی ایران، اظهار کرد:انقلاب اسلامی ما یکی از جوان ترین انقلاب های جهان است و در سال های طی شده از انقلاب شکوهمند اسلامی کشور ما با سه جنگ بزرگ روبرو بوده است.
 وی اولین تقابل دشمن با نظام اسلامی را تحمیل جنگ سخت 8 ساله به ملت ایران نامید و افزود:رزمندگان اسلام و ملت ایران در دفاع مقدس با رشادت و مقاومت ایستادگی کردند و در نهایت با سرشکستی دشمن به پایان رسید.
 ناخدایکم کردپور تصریح کرد:دشمن زمانی که نتوانست با همراهی بسیاری از  کشورها به اهداف خود برسد روی به جنگ نرم آورد و با استفاده از رسانه های گروهی، ماهواره و ... به آرمان ها و هویت اسلامی ملت هجوم آورده و ضربه های بزند، اما تیر خلاص را فرماندهی معظم کل قوا بر پیشانی دشمن نهاد و آن زمانی بود که شما جوانان راافسران جنگ نرم خطاب کرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: ارتشتازه های خبر
[ پنج شنبه 28 ارديبهشت 1396 ] [ 1:8 ] [ رضا ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1007
بازدید دیروز : 578
بازدید هفته : 2038
بازدید ماه : 2031
بازدید کل : 86236
تعداد مطالب : 2503
تعداد نظرات : 399
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->