تازه های خبر

تازه های خبر
متنوع و مفید 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان تازه های خبر و آدرس letka7.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





وی تاکید کرد: باید همانند سال‌های گذشته و دوران دفاع مقدس با همدلی، انسجام و قدرت بیشتر در حوزه‌های دفاع زمینی، هوایی، دریایی و موشکی توانمان را افزایش بدهیم.

 

جانشین فرمانده کل ارتش خاطرنشان کرد: تمام تحرکاتی که در منطقه انجام می‌شود، توسط ایران رصد می‌شود و قطعا متناسب با تحرکات و تهدیدات، ظرفیت‌های دفاعی و تهاجمی خود را افزایش می‌دهیم.

امیر پوردستان بیان کرد: قدرت اصلی نظام جمهوری اسلامی ایران، مردم و نیروهای مسلح با پشتوانه مردمی هستند. اگر در دوران دفاع مقدس توانستیم به پیروزی‌هایی دست یابیم به این دلیل بود که مردم از نیروهای مسلح حمایت کردند. امروز نیز اگر به منطقه نگاهی بیاندازیم، می‌بینیم که مردم عراق و سوریه با تشکیل بسیج مردمی به پشتیبانی از نیروهای مسلح کشورشان آمده و داعش را شکست داده‌اند.

وی در پایان با اشاره به خرید تسلیحاتی عربستان از آمریکا، عنوان کرد: حکومتی که به مردمش متکی نباشد، قطعا با شکست روبرو خواهد شد و خرید تسلیحات و جنگ‌افزارها کمکی به او نمی‌کند. عربستان تلاش دارد، کشورهای همسایه خود و منطقه را در یک رقابت تسلیحاتی بیاندازد و این مساله راه به جایی نخواهد برد و بلکه سرمایه‌های کشورها را هدر می‌دهد و درمانده خواهند شد.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: ارتشتازه های خبر
[ جمعه 5 خرداد 1396 ] [ 22:5 ] [ رضا ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2123
بازدید دیروز : 578
بازدید هفته : 3154
بازدید ماه : 3147
بازدید کل : 87352
تعداد مطالب : 2503
تعداد نظرات : 399
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->