تازه های خبر

تازه های خبر
متنوع و مفید 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان تازه های خبر و آدرس letka7.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





به گزارش روابط عمومی نیروی دریایی ارتش، دریادار سیاری، در این زمینه گفت: طی روزهای اخیر به علت شرایط آرام دریا، فعالیت دزدان دریایی بیشتر شده به نحوی که در چندین نوبت، ناوگروه نیروی دریایی کشورمان با دزدان دریایی درگیر شده است.

وی افزود: آخرین درگیری مربوط به ناوگروه 35 ارتش است که در جریان آن یک نفتکش جمهوری اسلامی ایران توسط چند فروند قایق دزدان دریایی مجهز به آرپی‎جی و دوشکا مورد حمله قرار گرفت و این ناوگروه با دزدان دریایی درگیر شد و  آنان را فراری داد.

 فرمانده نیروی دریایی ارتش در ادامه با اشاره به تأمین امنیت خلیج عدن و باب المندب توسط نیروی دریایی و اهمیت تأمین امنیت برای اقتصاد کشور در آب‌های دور دست، اظهار داشت: نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، خلیج عدن، باب‌المندب و مناطق نزدیک آن را از دست دزدان دریایی مصون نگه داشته است.

دریادار سیاری در انتها با اشاره به تلاش نیروی دریایی ارتش برای ایجاد آرامش در خلیج عدن، اظهار داشت: مطمئناً تمام کشتی‌های نفت‌کش و تجاری جمهوری اسلامی ایران که از منطقه خلیج عدن عبور می‌کنند توسط نیروی دریایی همراهی و مراقبت می شوند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: نیروی دریایی امیر سیاریارتشحافظ دریاییاقتدارتازه های خبر
[ سه شنبه 3 شهريور 1394 ] [ 14:11 ] [ رضا ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 853
بازدید دیروز : 578
بازدید هفته : 1884
بازدید ماه : 1877
بازدید کل : 86082
تعداد مطالب : 2503
تعداد نظرات : 399
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->