تازه های خبر

تازه های خبر
متنوع و مفید 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان تازه های خبر و آدرس letka7.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





تامین امنیت چهار هزار فروند کشتی توسط ناوگروه نیروی دریائی ارتش

 

به گزارش خبرنگار ایرنا ، امیردریادار حبیب الله سیاری سه شنبه شب در آئین محفل انس با قرآن در دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره) نوشهر افزود : ناوگروههای نیروی دریایی ایران در چهار چوب قوانین بین المللی و در جهت تامین امنیت ناوگان تجاری و نفت کش های عبوری درخلیج عدن که با حضور دزدان دریایی ناامن شده بود به این منطقه اعزام شدند.
وی تصریح کرد : نیروی دریایی راهبردی ایران با اقتدار کامل از منابع و منافع جمهوری اسلامی محافظت می کنند.
امیر دریادار سیاری خاطر نشان کرد : امروز ناوگروه جمهوری اسلامی با حضور در بنادر و دریاهای دنیا، دیپلماسی دریایی و دفاعی خود را با نشان دادن فرهنگ ایرانی و اسلامی ، دانش، علم و شخصیت و هویت ملت ایران اجرا و ایران هراسی را در دنیا خنثی می کند.
فرمانده نیروی دریایی ارتش افزود : نیروی دریای برای حضور موثر خود نیاز به تجهیزات مدرن دریاهای آزاد دارد که امروز با افتخار ناو، ناوشکن موشک انداز و سایرتجهیزات مورد نیاز خود را در داخل تولید می کند و در این زمینه نیز از جایگاه ویژه ای در منطقه و دنیا برخوردار است.
وی به نقش بی بدیل نیروی انسانی با ایمان، دانش آموخته و شجاع در ارتقای جایگاه نیروی دریایی راهبردری ایران اشاره کرد و گفت : امسال با تلاش نیروهای افتخار آفرین ایران ، ناو، ناوشکن موشک انداز ساخت کشور در دریایی جنوب و شمال کشور به آب انداخته خواهد شد. 
سیاری اظهار داشت : دانشگاه نوشهر با ظرفیت های بالا در آموزش و تربیت نیروی های دریایی کشور فعال است و دانش آموختگان این دانشگاه در جایگاه ویژه ای قرار دارند و دانش آموختگان آن عملا در ناوگان نیروی دریایی ایران هزاران کیلومتر دورتر از خاک جمهوری اسلامی در حال دریانوری و انجام وظیفه خود هستند.
محفل انسی با قرآن دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره)نوشهر با حضور دانشجویان این دانشگاه و مسئولان شهرستان نوشهر برگزار شد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: تازه های خبر
[ جمعه 19 خرداد 1396 ] [ 1:54 ] [ رضا ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2315
بازدید دیروز : 578
بازدید هفته : 3346
بازدید ماه : 3339
بازدید کل : 87544
تعداد مطالب : 2503
تعداد نظرات : 399
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->