تازه های خبر

تازه های خبر
متنوع و مفید 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان تازه های خبر و آدرس letka7.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امیر دریادار سیاری افزود: حوزه مأموریت وسیع، تأمین امنیت، حفظ منافع، انتقال فرهنگی، الهام بخشی به کشورهای منطقه، برافراشته کردن پرچم جمهوری اسلامی ایران همه معنای خاصی برای خود دارند که به مسئولیت‌های نیروی دریایی راهبردی اضافه شده و این‌ها همه تفاوت یک نیروی راهبردی با دیگر نیروها را نشان می‌دهد.

 

وی اضافه کرد: برقراری امنیت برای خطوط مواصلاتی کشور و سالم نگاه داشتن اقتصاد کشور از جمله وظایف نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران است.

فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: ما با اقتدار تمام در منطقه حضور داریم و توانایی خود را به نمایش می‌گذاریم و باید ارزش کار خود را بدانیم و تمام مجموعه‌ای که در نیروی دریایی راهبردی فعالیت می‌کنند گواه این موضوع هستند.

وی خطاب به ناو گروه چهل و ششم نیروی دریایی ارتش، خاطرنشان کرد: کاری که در حال حاضر انجام می‌دهید کار بزرگی است و ما در مقابله هرگونه تهدید ایستاده‌ایم و عنوان می‌کنیم از هیاهوی دشمن هیچ هراسی نداریم و این موضوع را همیشه نشان داده‌ایم.

 

امیر دریادار سیاری در پایان گفت: افرادی که دریانوردی می‌کنند باید بدانند حضور ما در منطقه برای دشمن تهدید است و دشمن می‌داند حضور ما مؤثر است و هر جا لازم باشد حرفی که زدیم پایش می‌ایستیم و به آن عمل می‌کنیم.

در ادامه فرمانده قرارگاه مقدم ناوگان جنوب نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی گفت: اهتزاز پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در آب‌های آزاد، دریانوردی طولانی مدت و حضور مداوم و مستمر ناو گروه‌های نداجا در آب‌های بین‌المللی و مناطق حساس دریایی جهان همگی نشان از پیشرفت‌های چشمگیر و قابل‌احترام در نیروی دریایی راهبردی آجا است.

‌امیر دریادار ابراهیم اشکان ‌افزود: نباید به این جایگاه بسنده کنیم بلکه بایستی روزبه‌روز بر علم، دانش، تلاش و همت خود بیفزاییم تا این پیشرفت‌ها ادامه داشته باشد و بتوانیم نیروی دریایی بسازیم که در شأن ملت بزرگ ایران اسلامی باشد.

 

وی اضافه کرد: ناوگروه چهل و ششم رزمی نداجا متشکل از ناوشکن جمهوری اسلامی ایران سبلان و ناو جمهوری اسلامی ایران لاوان پس از تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان صف و ستاد منطقه یکم امامت و پشتیبانی ستاد نداجا در اوایل اردیبهشت ماه سال جاری ایران اسلامی را به مقصد آب‌های آزاد و بین‌المللی و همچنین تأمین امنیت خطوط کشتیرانی ترک کردند.

اشکان در پایان اضافه کرد: بار دیگر با حضور نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در آب‌های دوردست، بر راهبردی بودن این نیروی الهی محور صحه گذاشتند و اقدام تأثیرگذار ناو گروه چهل و ششم نداجا و شرکت آن‌ها در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری مشت محکمی را بر دهان آن‌هایی که پروژه ایران هراسی را دنبال می‌کنند، کوبیدند./ ایسنا


نظرات شما عزیزان:

mansur
ساعت22:38---24 خرداد 1396


atusa
ساعت22:36---24 خرداد 1396


reza
ساعت22:03---24 خرداد 1396


محمد
ساعت22:15---23 خرداد 1396
باعث افتخار

علی
ساعت22:14---23 خرداد 1396


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: ارتش، تازه های خبر
[ سه شنبه 23 خرداد 1396 ] [ 1:9 ] [ رضا ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1300
بازدید دیروز : 578
بازدید هفته : 2331
بازدید ماه : 2324
بازدید کل : 86529
تعداد مطالب : 2503
تعداد نظرات : 399
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->