تازه های خبر

تازه های خبر
متنوع و مفید 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان تازه های خبر و آدرس letka7.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





به گزارش سرویس بین المللخبرگزاری صدا و سیما به نقل از پایگاه اینترنتی النشره لبنان،سفیر سوریه در بغداد گفت: ایران تنها کشوری است که در کنار سوریه و عراق علیه تروریسم ایستاد.
صطام جدعان الدندح سفیر سوریه در عراق ضمن محکوم کردن اقدامات تروریستی و جنایتکارانه اخیر در تهران تاکید کرد: سیاست دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا سیاست روشن و آشکاری است که تنها هدفش ایجاد بی ثباتی و نا امنی در منطقه است.
 وی افزود: اقدام آمریکا در هدف قرار دادن نیروهای دوست و هم پیمان و نیروهای ارتش سوریه در  این کشور دلیل روشنی بر این مطلب است که سیاستهای آمریکا در جهت ایجاد نا امنی در منطقه است. وی تاکید کرد: ما عملیات تروریستی جنایتکارانه در تهران را به شدت محکوم می کنیم البته ما از همان ابتدا می دانستیم این عملیات جنایتکارانه به کشورهای همسایه منتقل خواهد شد. این در حالی است که جمهوری اسلامی ایران تنها کشوری است که صادقانه در زمینه مبارزه با تروریسم در کنار سوریه و عراق ایستاد به همین علت این گروههای تروریستی، جمهوری اسلامی ایران را هدف قرار می دهند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: ارتشتازه های خبر
[ چهار شنبه 24 خرداد 1396 ] [ 22:49 ] [ رضا ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1635
بازدید دیروز : 578
بازدید هفته : 2666
بازدید ماه : 2659
بازدید کل : 86864
تعداد مطالب : 2503
تعداد نظرات : 399
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->