تازه های خبر

تازه های خبر
متنوع و مفید 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان تازه های خبر و آدرس letka7.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





دريادار دوم محمود موسوي معاون عمليات نداجا درباره تست و آزمايش سامانه‌هاي جديد،‌مانند فالانکس ايراني،‌ عنوان کرد:‌ تمام سامانه‌هاي جديدي که تحويل نداجا شده است را بکار گيري مي‌کنيم اما در باره سامانه دفاع نقطه‌اي مانند فالانکس مراحل ارزيابي و تحويل کلي آن به پايان نرسيده است.
وي در اين باره افزود: تدبير کلي بر اين است که سامانه فالانکس پس از طي اين مراحل، مورد استفاده قرار گيرد.
اواخر سال 93 براي نخستين بار، گروه دفاعي خبرگزاري تسنيم از آغاز تحقيقات براي ساخت «فالانکس ايراني» به عنوان مدافع جديد ناوهاي نداجا خبر داده بود و دريادار سياري فرمانده نيروي دريايي ارتش جمهوري اسلامي ايران نيز در گفت‌وگو با تسنيم، درباره اين سامانه گفته بود: نوع غربي سامانه فالانکس، پييشرفته‌ترين نوع آن است و جمهوري اسلامي ايران نيز در جهت توليد اين سامانه‌ حتماً گام برمي‌دارد.
وي با بيان اينکه بايد نيروي دريايي ارتش به سيستم‌هاي دفاعي قوي و روز دنيا مجهز شود، تأکيد کرد: هم‌اکنون کار تحقيقاتي روي سامانه فالانکس براي ساخت نمونه ايراني آن شروع شده است.
همچنين دربادار بيغم جانشين سابق نداجا هم در گفت‌وگو با تسنيم،‌ خاطر نشان کرده بود: الحمدالله در صنايع دفاع وزارت دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح درباره سامانه فالانکس ايراني به نتايجي هم رسيده‌اند که انشاالله به زودي اين سامانه را به کار خواهيم برد. در واقع، تست‌هاي اين سامانه که انجام شد، نداجا محصول را دريافت خواهد کرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: ارتش، تازه های خبر
[ یک شنبه 18 تير 1396 ] [ 1:26 ] [ رضا ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 974
بازدید دیروز : 578
بازدید هفته : 2005
بازدید ماه : 1998
بازدید کل : 86203
تعداد مطالب : 2503
تعداد نظرات : 399
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->