تازه های خبر

تازه های خبر
متنوع و مفید 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان تازه های خبر و آدرس letka7.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





رئیس قوه مقننه با بیان اینکه نقش نیروی دریایی ارتش در دریای خزر بسیار نمود و درخشندگی دارد، گفت: با توجه به تعریفی که رهبر معظم انقلاب از نیروی دریایی به عنوان یک نیروی راهبردی داشتند، وظیفه ما حمایت و کمک از این نیرو است.
به گزارش ایسنا منطقه گیلان، دکتر علی لاریجانی رئیس قوه مقننه، محمدعلی نجفی استاندار گیلان و امیر دریادار حبیب الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش عصر امروز با حضور در ناوگان شمال نیروی دریایی در بندرانزلی از مراحل پایانی رزمایش امنیت پایدار و اقتدار دریایی ارتش در دریای خزر بازدید کردند.

نقش نیروی دریایی ارتش در دریای خزر بسیار نمود و درخشندگی دارد

 

لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران گفت: نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی حرکت های بسیار خوبی را هم در بعد نگاه دراز مدت برای آینده این نیرو و هم در زمینه سخت افزاری و ارتقاء تجهیزات گام های ارزشمندی برداشته است.
وی افزود: نمونه بارز این اقدامات، ناوشکن دماوند جمهوری اسلامی ایران است که در آب های دریای خزر در حال استفاده است.
دکتر لاریجانی گفت: برخی دیگر از شناورهای ساخته شده در نیروی دریایی که امروز نیز در این مانور حضور داشتند به دست دلیرمردان توانمند نداجا تولید شده است.
وی بر ضرورت تداوم این حرکت و حمایت از نیروی دریایی ارتش تاکید و تصریح کرد: نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی از کادری ورزیده و شجاع برخوردار است که در این میان نقش دریادار سیاری در کسب این توفیقات و ساماندهی آن بسیار مشهود است.
رئیس قوه مقننه با قدردانی از فرماندهی و کارکنان این نیروی پرتلاش افزود: در شرایط حساس کنونی، درک راهبردی درستی نسبت به شرایط داشته و گام های مفیدی برداشته شده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: تازه های خبر
[ یک شنبه 18 تير 1396 ] [ 1:30 ] [ رضا ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1454
بازدید دیروز : 578
بازدید هفته : 2485
بازدید ماه : 2478
بازدید کل : 86683
تعداد مطالب : 2503
تعداد نظرات : 399
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->