تازه های خبر

تازه های خبر
متنوع و مفید 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان تازه های خبر و آدرس letka7.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





وی در ادامه نکات با اهمیت در دانشگاه فرماندهی و ستاد آجا را تببین و اظهار داشت: حضور در دافوس دوران بسیار مهم و ارزشمندی در طول خدمت شماست که در تعیین مسیر آینده شما در ارتش بسیار تعیین کننده خواهد بود. هر یک دقیقه حضور شما در دافوس بسیار مهم و ارزشمند است. پس باید دقت کنید که از هر دقیقه حضورتان در دافوس به بهترین شکل استفاده کنید و آن  را از دست ندهید.

جانشین فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: هدف از آموزش های ما تنها جنگ نیست بلکه باید آمادگی، به روز رسانی، تجدید قوا و بالا بردن توانایی برای ایجاد تحولات در آینده کاری را ایجاد کنیم. البته اگر یک روز درگیری رخ بدهد، حضور در میدان نبرد هم جزو وظایف ما خواهد بود.

امیر سرتیپ موسوی در ادامه سخنانش افزود: یکی از معیارهای اصلی و مهم برای ما حالت انگیزش درونی است. یعنی ما نظامی ها باید انتظارها را برآورده کنیم و برای انجام ماموریت های موجود مسابقه بدهیم. یعنی باید برای برعهده گرفتن ماموریت های موجود اقدام کنیم تا همه آنها انجام شود. این نکته را نیز بدانید که ارتباط شما با دانشگاه فرماندهی و ستاد آجا یک طرفه نیست. اینطور نیست که شما وارد دانشگاه شوید و علم و دانش را فرا بگیرید. این ارتباط کاملا دو طرفه است. سوالات، مطالبات، نظرات و موشکافی های شما بایستی شرایطی ایجاد کند که اساتید دافوس برای برگزاری کلاس روز بعد  خود خیال راحت نداشته باشند و بدانند که دانشجویانی پرسشگر دارند و باید با آمادگی کامل وارد کلاس ها شوند. همین باعث می شود که ارتباط دانشجو و دانشگاه دو طرفه باشد. 
امیر سرتیپ دوم ولی وند، فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد آجا نیز در این مراسم به ارائه گزارشی از نحوه جذب این دوره از دانشجویان دافوس پرداخت و گفت: ما به نیروهای نظامی مختلف سرویس می دهیم و علم دانشگاه را براساس نیازهای موجود به روز می کنیم. ما افتخار می کنیم که بسیاری از مسئولان و فرماندهان در دانشگاه فرماندهی و ستاد آجا به عنوان استاد حضور دارند و ما از علم و تجربه آنها استفاده می کنیم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: ارتشامیر موسویتازه های خبر
[ سه شنبه 10 شهريور 1394 ] [ 14:1 ] [ رضا ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1003
بازدید دیروز : 578
بازدید هفته : 2034
بازدید ماه : 2027
بازدید کل : 86232
تعداد مطالب : 2503
تعداد نظرات : 399
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->