تازه های خبر

تازه های خبر
متنوع و مفید 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان تازه های خبر و آدرس letka7.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





این روزنامه صهیونیستی سپس نوشت: نیروی هوایی اسرائیل حدود ۱۰۰ بار، محموله‌های سلاح در سوریه را که برای حزب‌الله به سمت لبنان حمل می‌شد، هدف قرار دادند اما ما حدودا جلوی  قاچاق ۱۵۰ هزار موشک را نگرفته‌ایم با این نگاه که اگر نصرالله اقدام به عملی کردن تهدیدهای خود کند ما پاسخی قاطع خواهیم داد.

هاآرتص افزود: اما حمله اول (حزب‌الله به اسرائیل) سرنوشت‌ساز خواهد بود و منجر به کشته شدن هزاران نفر در اسرائیل و نیز خسارت‌های بسیار به تاسیسات امنیتی و اقتصادی خواهد شد. این عاقلانه است که پیش‌بینی کنیم در این مرحله هیچ موشکی از ایران به سمت اسرائیل نخواهد آمد و این به دلیل تهدید «نفتالی بنت» -که گفته است لبنان را ویران خواهیم کرد؛ یا تهدید «اسرایئل کاتز» -که گفته لبنان را به عصر حجر برمی‌گردانیم- نیست. ایران در حال حاضر در یک مسابقه برای تسلط و نفوذ منطقه‌ای است که آمریکا و اسرائیل هم مانع از آن نمی‌شوند و شلیک موشک قبل از پایان این مسابقه، مسیرش را مشوش خواهد کرد.

این روزنامه اسرائیلی در ادامه نوشت: یحیی السنوار اعلام کرده در رویارویی آینده، اسرائیل را ویران خواهیم کرد؛ اسرائیل مانند همیشه به جای اینکه قدرت خودش در اجرایی کردن تهدید را نشان دهد، اقدام به ایجاد یک دیوار حائل با هزینه بالا و مشخص نبودن میزان موفقیت کرده است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: ارتش، تازه های خبر
[ شنبه 4 شهريور 1396 ] [ 1:9 ] [ رضا ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1012
بازدید دیروز : 578
بازدید هفته : 2043
بازدید ماه : 2036
بازدید کل : 86241
تعداد مطالب : 2503
تعداد نظرات : 399
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->