تازه های خبر

تازه های خبر
متنوع و مفید 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان تازه های خبر و آدرس letka7.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ازجمله درس های هشت سال دفاع مقدس را مراقبت از غافلگیر نشدن، مهلت نفوذ ندادن به دشمن و همراهی و همکاری دستگاه های اطلاعاتی برای جلوگیری از تهدیدات عنوان کرد. 

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام نقش و تاثیر خدمات وزارت اطلاعات در دفاع مقدس را برجسته و خوب توصیف و تاکید کرد: دستگاه اطلاعاتی اگر به دشمن مهلت نفوذ و عملیات ندهد برکات زیادی حاصل خواهد شد و نمونه  همکاری های مشترک زیادی دراین زمینه با وزارت اطلاعات داریم .

وی در بخش دیگری از سخنان خود مسئله همه پرسی در کردستان عراق را توطئه دانست و اظهار داشت: پشت این مسئله رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی قرار دارد.

سرلشکر باقری با ابراز خوشحالی از ابقای محمود علوی در وزارت اطلاعات اظهار داشت: نیروهای مسلح از همکاری وزارت اطلاعات برخوردار است و ما قدردان این همکاری و هماهنگی هستیم و در دوره مسئولیت آقای علوی این همکاری و هماهنگی ها بیشتر شد و ما اعلام می کنیم که مسیر ما مسیر هم افزایی است.

شایان ذکر است سرلشکر باقری در بدو ورود مورد استقبال حجت الاسلام و المسلمین سید محمود علوی وزیر اطلاعات و جمعی از معاونین وزیر قرار گرفت سپس بر مزار شهدای گمنام حاضر شده و با قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: ارتشتازه های خبر
[ سه شنبه 4 مهر 1396 ] [ 22:1 ] [ رضا ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1734
بازدید دیروز : 578
بازدید هفته : 2765
بازدید ماه : 2758
بازدید کل : 86963
تعداد مطالب : 2503
تعداد نظرات : 399
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->