تازه های خبر

تازه های خبر
متنوع و مفید 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان تازه های خبر و آدرس letka7.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





در این دیدار که در ستاد فرماندهی ارتش صورت گرفت، مسائلی از جمله بررسی ابعاد زلزله و چگونگی کمک‌رسانی به مردم زلزله زده سر پل ذهاب، مشکلات بازنشستگان و تهدیدات بالقوه دشمنان و راه‌های ارتقای امنیت مرزهای زمینی، هوایی و دریایی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
این گزارش حاکی است علاءالدین بروجردی رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس و اعضای این کمیسیون از سرعت عمل، مدیریت و حضور به موقع و موثر ارتش جمهوری اسلامی ایران در نجات و امداد مردم مصیبت دیده در زلزله سر پل ذهاب قدردانی  و مواضع و راهبردهای اخیر ارتش در حوزه‌های مختلف و همچنین تقویت اتحاد نیروهای مسلح را موجب ارتقاء توان دفاعی کشور دانستند.
در این دیدار که امیر سرتیپ حسین دادرس جانشین فرمانده کل ارتش و همچنین امیر دریادار سیاری معاون هماهنگ‌ کننده ارتش حضور داشتند، امیر سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش با تحلیل مسائل و مشکلات و راهکارهای مقابله با بحران‌ها در آینده، بهره‌مندی بیشتر و بهتر از توانمندی‌های کشور و نیروهای مسلح در بحران ها را مورد تاکید قرار داد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: اخبارارتشتازه های خبر
[ جمعه 10 آذر 1396 ] [ 15:9 ] [ رضا ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2089
بازدید دیروز : 578
بازدید هفته : 3120
بازدید ماه : 3113
بازدید کل : 87318
تعداد مطالب : 2503
تعداد نظرات : 399
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->