تازه های خبر

تازه های خبر
متنوع و مفید 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان تازه های خبر و آدرس letka7.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





وی افزود: اگرچه دین، به دنبال تربیت و تعالی روحی انسان است؛ لکن در احکام اسلامی نکاتی بیان شده است که رعایت آنها نقش جدی در سلامت جسمی فرد دارد. روایات اسلامی و سیره ائمه معصوم (ع) دلالت بر این دارد که آنچه حلال شده است مایه قوام بدنها و به صلاح انسان ها است و آنچه حرام شده است دارای مضراتی می باشد لذا جز در مواقع اضطرار، استفاده از دو چیز حرام ممنوع است.
حجت الاسلام والمسلمین صنعت پور امیری ادامه داد: علم پزشکی، شاخه های متعددی از جمله پزشکی پیشگیری، پزشکی درمانی، پزشکی توان بخشی و... دارد لکن به یقین روایات طبی ما، دستورات فراوانی در خصوص «پیشگیری» دارد که رعایت آنها نقش چشمگیری در سلامت جسمی انسان دارد.
رئیس اداره عقیدتی سیاسی ارتش با استناد به روایات اسلامی در بحث پیشگیری خاطرنشان کرد: پزشک موفق، کسی است که نگاه او به جسم و روح مریض باشدچون انسان ماهیتی طبیعی و ماوراءالطبیعی دارد. لذا در علم پزشکی باید به هر دو بعد او توجه گردد. ضمن آن که هر پزشکی به هر مقدار از تخصص و تجربه برسد، باید به قدرت الهی تکیه کند و در کارها قدرت و مشیت حضرت حق را مد نظر قرار دهد. 
گفتنی است در این همایش از کتاب و تندیس همایش بررسی فرهنگ سلامت از منظر قرآن رونمایی شد، و تعداد مقالات واصله به دبیر خانه همایش 120 مقاله و مقالات پذیرفته شده 54 مقاله بوده است که در پایان این همایش از نویسندگان مقالات برتر تقدیر و قدردانی به عمل آمد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: ارتشتازه های خبر
[ یک شنبه 12 آذر 1396 ] [ 20:17 ] [ رضا ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2541
بازدید دیروز : 578
بازدید هفته : 3572
بازدید ماه : 3565
بازدید کل : 87770
تعداد مطالب : 2503
تعداد نظرات : 399
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->