تازه های خبر

تازه های خبر
متنوع و مفید 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان تازه های خبر و آدرس letka7.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امیر سرتیپ دوم مسعود بختیاری از پیشکسوتان دفاع مقدس در هیئت معارف جنگ که با هدف انتقال تجربیات و رشادت های دوران دفاع مقدس در دانشگاه هوایی شهید ستاری برگزار شد، گفت:دفاع مقدس صحنه ایثارگری رزمندگان و شهدا است و باید نسل جوان امروز از این رشادت ها اطلاع پیدا کنند. 
وی افزود: شهید سپهبد علی صیاد شیرازی با راه اندازی دوره های معارف جنگ اقدام اساسی و موثری در تبیین و انتقال تجربیات و ایثارگری های دوران دفاع مقدس انجام داد.
امیر بختیاری ادامه داد: دفاع مقدس بزرگترین آزمایش فداکاری ملت ایران اسلامی است، ملتی که صادقانه با اسلام، قرآن و امام شهدا (ره) پیمان بستند که تا آخرین نفس در میدان مبارزه و جهاد باقی بمانند و با ایستادگی خود از این آزمایش سربلند بیرون آمدند.
این پیشکسوت دفاع مقدس گفت: معارف جنگ مجموعه‌ای از ذخایر و دستاوردهای جبهه‌های نبرد حق علیه باطل است که خداوند متعال به پاس فداکاری‌ها، ایثارگری‌ها و برکت خون شهدا نصیب رزمندگان اسلام کرده تا موجب انتقال این تجربیات به نسل جوان انقلاب اسلامی شوند .

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: ارتشتازه های خبر
[ یک شنبه 12 آذر 1396 ] [ 20:18 ] [ رضا ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 799
بازدید دیروز : 578
بازدید هفته : 1830
بازدید ماه : 1823
بازدید کل : 86028
تعداد مطالب : 2503
تعداد نظرات : 399
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->