تازه های خبر

تازه های خبر
متنوع و مفید 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان تازه های خبر و آدرس letka7.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 صبح امروز پهلوان علی رضا کریمی کشتی گیر تیم ملی کشتی جمهوری اسلامی ایران و از کارکنان وظیفه قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) ارتش و محسن صمدی قهرمان بدنسازی جهان که از کارکنان نیروی زمینی ارتش می باشد، توسط امیر دریادار سیاری رئیس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش مورد تقدیر قرار گرفتند.
به گزارش روابط عمومی ارتش، در این مراسم که در ستاد ارتش برگزار شد؛ امیر دریادار سیاری با تقدیر از این دو جوان غیور و قهرمان کشور و ارتش که باعث به اهتزار درآمدن پرچم جمهوری اسلامی ایران بر فراز قله های افتخار در رقابت های جهانی شدند، حرکت پهلوان علی رضا کریمی در  رقابت نکردن با نماینده رژیم جعلی صهیونیستی را بسیار مهم و افتخار آمیز دانست و ابراز محبت رهبر معظم انقلاب در دیدار ایشان با معظم له را افتخاری ابدی و تاریخی برای جامعه ورزش کشور و ارتش قلمداد کرد.
رئیس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش همچنین کسب عنوان قهرمانی استوار محسن صمدی در رقابت های بدنسازی جهان و انتخاب وی بعنوان قهرمان قهرمانان را به ایشان و خانواده بزرگ ورزشکاران ارتش تبریک گفت و از او خواست منش و رفتار پهلوانی و سرباز ملت بودن را در تمامی مسابقات به منصه ظهور بگذارد.
گفتنی است در این مراسم که امیر سرتیپ محمودی معاون اجرایی آجا، امیر سرتیپ دوم فولادی رئیس سازمان تربیت بدنی ارتش و جمعی از مسئولان ستاد آجا نیز حضور داشتند، این دو پهلوان ورزش کشور و ارتش با اهدای لوح مورد تقدیر قرار گرفتند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: ارتشتازه های خبر
[ سه شنبه 5 دی 1396 ] [ 22:36 ] [ رضا ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2314
بازدید دیروز : 578
بازدید هفته : 3345
بازدید ماه : 3338
بازدید کل : 87543
تعداد مطالب : 2503
تعداد نظرات : 399
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->