تازه های خبر

تازه های خبر
متنوع و مفید 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان تازه های خبر و آدرس letka7.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: اجلاس فرماندهان نیروی دریایی کشورهای حاشیه اقیانوس هند، سال آینده با حضور 50 فرمانده در ایران برگزار خواهد شد.
به گزارش روابط عمومی ارتش، امیر دریادار «حسین خانزادی» فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در حاشیه بازدید از موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس که صبح امروز صورت گرفت ضمن مثبت ارزیابی کردن فعالیت‌ها و اقدامات این موزه اظهار داشت: در این مجموعه آثار خوبی ارائه شده که یادآور هشت سال دفاع جانانه ملت غیور ایران در برابر دشمنان قسم خورده است.
وی در ادامه با اشاره به برگزاری اجلاس فرماندهان نیروی دریایی کشورهای حاشیه اقیانوس هند در سال آینده، گفت: این اجلاس با حضور 50 فرمانده در ایران برگزار خواهد شد و برنامه‌ریزی شده است تا این فرماندهان از موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بازدید کنند.
امیر خانزادی هدف بازدید فرماندهان نیروی دریایی کشورهای حاشیه اقیانوس هند از این موزه را آشنایی با حماسه‌های نیروهای مسلح و مردم ایران در دوران دفاع مقدس و جنگ تحمیلی رژیم بعث عراق که با پشتیبانی برخی از کشورهای غربی و شرقی صورت گرفت، عنوان کرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: ارتشتازه های خبر
[ سه شنبه 5 دی 1396 ] [ 22:40 ] [ رضا ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 280
بازدید دیروز : 578
بازدید هفته : 1311
بازدید ماه : 1304
بازدید کل : 85509
تعداد مطالب : 2503
تعداد نظرات : 399
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->