تازه های خبر

تازه های خبر
متنوع و مفید 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان تازه های خبر و آدرس letka7.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

به گزارش روابط عمومی ارتش وبه نقل از خبرگزاری دفاع پرس ،معاون هماهنگ‌کننده ارتش گفت: تجهیزات ما باید متناسب با تهدیدات روز، از بالاترین سطح فناوری برخوردار باشد؛ چرا که امروز نمی‌توان متکی بر تجهیزات گذشته بود و تجهیزات قدیمی پاسخگوی نبردهای امروز نیستند.
 

در حوزه رزمی باید مطابق با دانش روز پیش رفت/ تجهیزات قدیمی پاسخگوی نبردهای امروز نیستامیر دریادار «حبیب الله سیاری» معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ، با اشاره به اهمیت آموزش و تخصص در نیروهای مسلح بیان داشت: ارتش جمهوری اسلامی متناسب با تخصص‌های مورد نیاز به طور مستمر جوانان را استخدام و مورد آموزش و آزمون قرار می‌هد، تا پویایی، شادابی و سرزنده بودن در سطح نیروهای مسلح نهادینه شود.

 

وی ادامه داد: تجهیزات ما باید متناسب با تهدیدات روز از بالاترین سطح فناوری برخوردار باشد؛ چرا که امروز نمی‌توان متکی بر تجهیزات گذشته بود؛ لذا باید تلاش کنیم تا از فناوری روز برخوردار باشیم. علوم نظامی بر پایه دانش روز حرکت می‌کند و ما نیز باید روند حرکت خود را در حوزه علم و دانش و صنعت دفاعی به طور روزانه ارتقا دهیم.

 

دریادار سیاری با اشاره به اینکه رکن دیگر قدرت در ارتش جمهوری اسلامی در نیروی انسانی مومن و باتقوا تعریف می‌شود، افزود: ارتش امروز معنویت محور است و محور اصلی کار ما در ارتش بهره‌گیری از نیروهای مسلح مومن، باتقوا و متعهد است چرا که در میادین نبرد تکیه ما بر ایمان است و با ایمان می‌توان بر دشمنان فائق آمد.

 

وی افزود: خدا را شاکریم که امروز با تلاشی که در صنعت دفاعی و جهادخودکفایی صورت گرفته است از تجهیزات مدرن و بروزی برخورداریم و نیروهای ما در رزمایش‌های مختلف و راهبردهای عملیاتی از تجهیزات مورد نیاز بهره‌مندند.

 

معاون هماهنگ کننده ارتش تصریح کرد: نکته‌ای که همواره بر آن تاکید دارم این است که ارتش باید همیشه پا در رکاب باشد و در جهت تدابیر فرمانده معظم کل قوا حرکت کند.

 

وی گفت: رزمایش نوعی تمرین جنگ محسوب می‌شود تا نیروی انسانی را جهت ورود به عرصه‌های نبرد، آبدیده و با تجربه کند و تا زمانی که نیروهای ما تمرینات مختلف را پشت سر نگذارند، نمی‌توانیم بگوییم که نیروهایمان رزم دیده و آماده نبرد هستند. از این رو دانش آموختگان را در مقاطع مختلف در رزمایش‌های زمینی، هوایی و دریایی شرکت می‌دهیم.

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: اخبارارتشتازه های خبر
[ چهار شنبه 6 دی 1396 ] [ 21:5 ] [ رضا ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2417
بازدید دیروز : 578
بازدید هفته : 3448
بازدید ماه : 3441
بازدید کل : 87646
تعداد مطالب : 2503
تعداد نظرات : 399
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->