تازه های خبر

تازه های خبر
متنوع و مفید 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان تازه های خبر و آدرس letka7.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





به گزارش روابط عمومی ارتش ،در مراسم تشییع پیکر این امیر ارتش اسلام که در شهرک امید تهران برگزار شد  امیر سرلشکر صالحی جانشین ستاد کل نیروهای مسلح، با اشاره به سوابق انقلابی و جهادی امیر قویدل و تلاش وی برای پیشبرد معارف دفاع مقدس گفت : یکی از ویژگی های برجسته آن امیر سرافراز این بود که در دوران خدمت و پس از آن محبوب نیروهای مسلح ارتش و سپاه بود و آن فرمانده دلاور نقطه مشترک و یکی از مظاهر وحدت ارتش و سپاه در دوران دفاع مقدس و پس از آن بود.

وی امیر قویدل را دارای سجایای اخلاقی و مراتب اعتقادی و ایمان قوی دانست و افزود: امیر قویدل همواره دل در گرو ولایت داشت و نماد وحدت و ولایت پذیری و از دوستان مقام معظم رهبری(مدظله العالی ) بود.

سرلشکر صالحی همچنین با گرامیداشت حماسه نهم دی و نقش مردم در حمایت از انقلاب اسلامی گفت:دشمنان به خوبی قدرت حضور مردم را در صحنه های مختلف انقلاب می دانند و مطئمن باشند که مردم انقلابی اجازه نخواهند داد آنها به برخی حرکات زشت عده ای معدود دلخوش کنند.

در مراسم تشییع پرشکوه امیر موسوی قویدل علاوه بر فرماندهان عالی رتبه لشکری از ستاد کل، ستاد ارتش و سپاه پاسداران و نیروهای تابعه جمع کثیری از پیشکسوتان و فرماندهان سال های دفاع مقدس نیز حضور داشتند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: ارتشتازه های خبر
[ یک شنبه 10 دی 1396 ] [ 23:27 ] [ رضا ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 486
بازدید دیروز : 578
بازدید هفته : 1517
بازدید ماه : 1510
بازدید کل : 85715
تعداد مطالب : 2503
تعداد نظرات : 399
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->