تازه های خبر

تازه های خبر
متنوع و مفید 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان تازه های خبر و آدرس letka7.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





در این مراسم امیر سرتیپ دوم اکرمی نیا معاون سیاسی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با استناد به بیانات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) بر درس گرفتن از رویداد های سال 88 تاکید کرد و گفت: فتنه 88 باید مورد بازخوانی قرارگیرد تا از عبرت های آن استفاده بشود. 
وی با اشاره به ریشه ی فتنه در سال 88  ادامه داد: در آن زمان دعوا بین دو کاندیدا یا دو جریان سیاسی نبود بلکه تحلیل درست این است که واقعا جریان فتنه با ریشه ی عمیقی که داشت هدفش براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران بود. 
سرتیپ دوم اکرمی نیا گفت: به تعبیر مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)  فتنه کشور را به لبه پرتگاه برد و آسیب های زیادی را به کشور وارد نمود که از جمله هجمه علیه ارزش های دینی خصوصا در روز عاشورا، اقدام علیه آرمان های انقلاب اسلامی با شعارهای هنجار شکن و زیر سوال بردن نهادهای قانونی کشور بود.
 وی به آسیب دیگر یعنی دخالت بیگانگان در امور داخلی ایران اشاره داشت و اضافه کرد: نشانه های بسیاری برای اثبات دخالت بیگانگان در آن برهه وجود دارد که از آن جمله راه اندازی شبکه تلویزیونی بی بی سی فارسی است که دقیقا 6 ماه قبل از انتخابات افتتاح شد و با بزرگ نمایی ها و دامن زدن به اتقاقات به اتاق جنگ فتنه تبدیل شد.
معاون سیاسی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش به استفاده دشمن از شبکه های اجتماعی برای دامن زدن به فتنه با دروغ پراکنی و القای اخبار کذب اشاره و خاطرنشان کرد: امیدواری دشمن، فشار ها و تحریم ها علیه کشور، تحریم از سوی آمریکا، افزایش مطالبات هسته ای از سوی غرب، قطعنامه 1929 در شورای امنیت، این ها همه از پیامد های مضر فتنه 88 بود ولی با اینکه دشمنی دشمنان هنوز همانند دوران فتنه پابرجاست و هرروز در صدد بدبین کردن و ناامید کردن مردم ایران به نظام و گرفتن اعتماد به نفس آنان هستند و عده ای خود فروخته در داخل نیز این خط دشمن را دنبال می کنند و به آنان کمک می کنند ولی امروز ایران اسلامی از انسجام داخلی، آرامش و ثبات برخوردار بوده و اقتدار منطقه ای بی نظیری دارد و تمامی توطئه های دشمنان را نقش بر آب می کند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: ارتشتازه های خبر
[ یک شنبه 10 دی 1396 ] [ 23:29 ] [ رضا ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2278
بازدید دیروز : 578
بازدید هفته : 3309
بازدید ماه : 3302
بازدید کل : 87507
تعداد مطالب : 2503
تعداد نظرات : 399
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->