تازه های خبر

تازه های خبر
متنوع و مفید 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان تازه های خبر و آدرس letka7.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 جانشین سازمان عقیدتی  سیاسی ارتش در ادامه گفت:بعضی ها هستند که جایگاه انسانی خود را پایین می آورند و چوب حراج به وجود خود می زنند و بعضی دیگر پر تلاش ، ارزشی با افق دید بلند سرمایه بزرگی برای خود جمع می کنند، نمونه این افراد شهیدان انقلاب و دفاع مقدس و کسانی مانند شهید ستاری هستند  که با نگاه عمیق قله های رفیع را می دیدند و تمام تلاش را به کار می گرفتند تا خود را به هدف اصلی برسانند.
وی با اشاره به خاطراتی از شهید ستاری افزود: در عملیات والفجر 8 که  موجب ساقط شدن بیش از هفتاد هواپیمای دشمن شد، شهید ستاری سه شبانه روز نخوابید. همچنین او بعد از اینکه دانشکده خلبانی را تاسیس کرد در جمع دانشجویان  اولین دوره خلبانی گفت:من به مدرک کارشناسی برای خلبان قانع نیستم خلبان باید دکتری هوانوردی داشته باشد و به همه مسائل فنی هواپیما نیز تسلط داشته باشد.
 جانشین سازمان عقیدتی  سیاسی ارتش در پایان تاکید کرد :جوهره وجود انسان در شرایط سخت فتنه ها و دگرگونی ها بروز پیدا می کند و شما همکاران و همرزمان شهید بزرگوار منصور ستاری در قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص)وظیفه سنگینی را بر دوش دارید و آن ادامه دادن راه آن شهید عزیز است. 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: ارتشتازه های خبر
[ پنج شنبه 14 دی 1396 ] [ 16:30 ] [ رضا ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 554
بازدید دیروز : 578
بازدید هفته : 1585
بازدید ماه : 1578
بازدید کل : 85783
تعداد مطالب : 2503
تعداد نظرات : 399
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->