تازه های خبر

تازه های خبر
متنوع و مفید 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان تازه های خبر و آدرس letka7.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





به گزارش روابط عمومی نیروی زمینی ارتش امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی در همایش مسئولین نیروی انسانی یگان های تابعه نیروی زمینی ارتش گفت: مهمترین و بهترین راه شکر گزاری به درگاه ایزد منان اعتقادی کارکردن و درست کار کردن است و باید خداوند را ناظر بر تمام امور خود دانست و اعتقاداتمان را در حد مطلوبی بیشتر نماییم.
فرمانده نیروی زمینی ارتش تاکید کرد: نیروی زمینی نیروی تجهیز محور نیست بلکه نیرویی انسان محور است و مسئولین نیروی انسانی باید روحیه و روان زیر مجموعه خود را به خوبی درک کنند تا بتوانند در هر شرایطی به ان ها خدمت کنند و هیچ رسالتی را بالاتر از رسیدگی به روحیه و روان انسان ها ندانند.


 امیر سرتیپ کیومرث حیدری با بیان اینکه کسانی که در حوزه های نیروی انسانی فعالیت می کنند باید روانشناس باشند گفت: مسئولین نیروی انسانی باید از علم روانشناسی برخوردار باشند تا بتوانند از نظر روحی و روانی نیازمندی های زیر مجموعه خود را حس نمایند فعالیت نیروی انسانی فعالیت ذوقی و همراه با عشق است کسانی که در جایگاه مسئولیت نیروی انسانی قرار می گیرند باید تمام تلاششان را در جهت رضایت مندی کارکنان به کار ببندند.
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: ارتشتازه های خبر
[ یک شنبه 17 دی 1396 ] [ 23:6 ] [ رضا ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 948
بازدید دیروز : 578
بازدید هفته : 1979
بازدید ماه : 1972
بازدید کل : 86177
تعداد مطالب : 2503
تعداد نظرات : 399
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->