تازه های خبر

تازه های خبر
متنوع و مفید 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان تازه های خبر و آدرس letka7.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





جوشقانی افزود: در این نسخه از بازی مبارزه در خلیج عدن که به سفارش سازمان عقیدتی سیاسی ارتش تولید شده تکاوران دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به دنبال رهایی گروگانها و افراد ربوده شده از کشتی ایرانی توسط دزدان دریایی هستند و در این راه، مراحل مختلفی را طی می نمایند.
وی در ادامه با بیان اینکه این محصول هم اکنون بر روی فروشگاه اینترنتی کافه بازار در بخش بازی های اکشن قرار گرفته و تاکنون بالغ بر 6 هزار بازدید کننده داشته است، افزود: در حال حاضر ما مشغول رفع ایرادهای جزئی مطرح شده از سوی دریافت کنندگان بازی هستیم و نسخه های بروز شده آن را به زودی ارائه خواهیم کرد.
مدیر امور هنری ارتش خاطرنشان کرد: به دلیل اهمیت فضای مجازی و بازی های رایانه ای،  سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در ادامه روند هدایت، حمایت و نظارت بر تولیدات بازی های رایانه ای و موبایلی، همزمان با ارائه بازی موبایلی مبارزه در خلیج عدن2، پیش تولید بازی موبایلی «نوهد» با موضوع فعالیت های عملیاتی نیروهای ویژه هوابرد ارتش جمهوری اسلامی ایران را آغاز کرده است که ان شاءالله در فروردین ماه سال97، همزمان با روز ارتش رونمایی خواهد شد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: ارتشتازه های خبر
[ یک شنبه 17 دی 1396 ] [ 23:13 ] [ رضا ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2567
بازدید دیروز : 578
بازدید هفته : 3598
بازدید ماه : 3591
بازدید کل : 87796
تعداد مطالب : 2503
تعداد نظرات : 399
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->