تازه های خبر

تازه های خبر
متنوع و مفید 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان تازه های خبر و آدرس letka7.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





به گزارش روابط عمومی ارتش، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ، درباره حمایت ترامپ رئیس جمهور آمریکا از اغتشاش اخیر در کشور، اظهار کرد: دشمنی ریشه‌دار، عمیق و جدی آمریکایی ها از روز اول انقلاب و از قبل از آن با ملت ایران امری بدیهی است و نیاز به تحلیل خاصی ندارد.

وی افزود: آن ها از هر وسیله ای استفاده می کنند تا به نظام ضربه بزنند ولی تا امروز همه این تلاش ها با شکست رو به رو شده است.

سرلشکر موسوی با بیان اینکه دشمنان از روز اول به دنبال درگیری و سرنگونی نظام ما بودند، تصریح کرد: قرار نیست هرچه آن ها می خواهند بشود و ما در این ۴۰ سال ثابت کردیم به یاری خدا و با کمک مردم هر دشمنی را زمین می‌زنیم.

فرمانده ارتش همچنین درخصوص اهمیت پرداختن به موضوعات دفاع مقدس تاکید کرد: پرداختن جدی‌تر و قوی‌تر به این موضوعات می‌تواند عمق دشمنی دشمنان را نشان دهد و چگونگی مقابله با تهدیدات را بازآموزی کند و ما را از مشکلات آینده به سلامت عبور دهد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: ارتشتازه های خبر
[ چهار شنبه 20 دی 1396 ] [ 22:7 ] [ رضا ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 330
بازدید دیروز : 578
بازدید هفته : 1361
بازدید ماه : 1354
بازدید کل : 85559
تعداد مطالب : 2503
تعداد نظرات : 399
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->