تازه های خبر

تازه های خبر
متنوع و مفید 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان تازه های خبر و آدرس letka7.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 
حجت الاسلام والمسلمین عباس محمد حسنی که به استان خوزستان سفر کرد در جمع فرماندهان و کارکنان منطقه پدافند هوایی ارتش جنوب غرب گفت: دشمن همیشه در کمین است و تلاش میکند فرهنگ، دین، ناموس، وشخصیت ما را مورد هدف قرار دهد .
رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با بیان اینکه همیشه باید هوشیار باشیم تاکید کرد: باید بیدار و هوشیار باشیم اگر غیر از این باشد غافلگیر خواهیم شد و ملتی که غافلگیر شود ذلیل می گردد برای اینکه عزت و شرف خود را حفظ کنیم باید هوشیار باشیم.
حجت الاسلام والمسلمین محمد حسنی اظهار کرد: کارکنان پدافند هوایی چشمان بیدار ملت هستند و شبانه روز بیدار هستند و تمام آسمان کشور را با هوشیاری رصد می کنند و نتیحه تلاش شما بیدار دلان امنیت پایدار آسمان ایران اسلامی است‌ . 
نماینده ولی فقیه در ارتش با اشاره به متن احکام صادره مقام معظم رهبری در انتصاب وی گفت: موضوع حفظ هوشیاری  به ویژه ارتقای هوشیاری آحاد کارکنان ارتش  و خانواده های آنها مورد تاکید فرماندهی معظم کل قوا است .
وی به بصیرت کارکنان ارتش در برخورد با موضوع حوادث اخیر اشاره کرد و اظهار کرد: هوشیاری ، ولایت مداری و بصیرت مردم ونیروهای مسلح موجب شد اغتشاشات وفنته اخیر نیز در نطفه خفه شود و بار دیگر جلوه های اتحاد و همدلی نمایان شود.
حجت الاسلام والمسلمین محمد حسنی افزود: ارتش مشکلات را با نجابت و سختی های دوران  جنگ  تحمیلی را با صلابت تحمل کرد و در دوران پس از دفاع نیز هیچ گاه اجازه نداد بدخواهان نظام با نیات شومشان خدشه ای به قداست ، صلابت ، ولایت مداری و اقتدار ارتش وارد کنند. ‌
 
رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با اشاره به تدابیر فرماندهی کل ارتش در خصوص  بهبود وضعیت معیشتی کارکنان ارتش تصریح کرد: فرمانده کل ارتش با اراده ای مصمم و عزم جدی تدابیر مهم و راهگشایی را  جهت بهبود وضع معیشتی در دستور کار خود قرار داد و ان شا الله در آینده ای نزدیک با برنامه ریزی های هدفمند ایشان خبرهای خوشی از طرح های معیشتی شامل کارکنان و خانواده های بزرگ ارتش جمهوری اسلامی ایران می شود.
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: ارتشتازه های خبر
[ یک شنبه 24 دی 1396 ] [ 19:51 ] [ رضا ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2313
بازدید دیروز : 578
بازدید هفته : 3344
بازدید ماه : 3337
بازدید کل : 87542
تعداد مطالب : 2503
تعداد نظرات : 399
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->