تازه های خبر

تازه های خبر
متنوع و مفید 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان تازه های خبر و آدرس letka7.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 حجت الاسلام والمسلمین عباس محمد حسنی در دیداری چهره به چهره با کارکنان وظیفه تیپ ۳۹۲ زرهی دشت آزادگان گفت: کسی که سربازی نمی کند توفیق الهی را از دست داده است و کسانیکه به خدمت مقدس سربازی و لباس سربازی را بر تن پوشیده اند قطعا خداوند آنها را دوست داشته است.
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در روز سوم از بازدید و سرکشی از یگان های ارتش مستقر در خوزستان در جمع کارکنان وظیفه این تیپ اظهار کرد: شما رزمنده هستید و باید از شرف، دین، ناموس و کشور اسلامی دفاع کنید و دشمن باید بداند که نمی تواند در مقابل شما ایستادگی کند.
حجت الاسلام والمسلمین محمد حسنی با بیان اینکه دوران دفاع مقدس جوانان برومندی بودند و توانسته اند حماسه های بزرگی را خلق کنند تاکید کرد:
امروز با حضور شما جوانان ولایت مدار و با تقوا  و پا در رکاب در ارتش جمهوری اسلامی ایران، امنیت در کشور حاکم است و به پشتوانه شما مردم با خیالی آسوده در جای جای این سرزمین به فعالیت مشغول هستند و دشمنان نیز مایوس از تجاوز و تعرض هستند.‌
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، لباس سربازی را مقدس خواند و تصریح کرد: از فرصت ها و ظرفیت های دوران سربازی استفاده کنید و در حوزه آمادگی رزمی بیشتر تلاش کنید تا در هر شرایط و ماموریتی آماده رویارویی با دشمنان نظام باشید.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: ارتشتازه های خبر
[ دو شنبه 25 دی 1396 ] [ 22:6 ] [ رضا ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2637
بازدید دیروز : 578
بازدید هفته : 3668
بازدید ماه : 3661
بازدید کل : 87866
تعداد مطالب : 2503
تعداد نظرات : 399
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->