تازه های خبر

تازه های خبر
متنوع و مفید 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان تازه های خبر و آدرس letka7.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





معاون طرح و برنامه و بودجه وزارت دفاع و پشتیبانی وزارت دفاع گفت:  برنامه وزارت دفاع بر اساس  چابک‌سازی، متناسب‌سازی ساختار، پژوهش‌محوری، ساماندهی فعالیت‌های اقتصادی است.
امیر سرتیپ دوم  ناصر شهلایی طی سخنانی در گردهمایی جامعه طرح، برنامه و بودجه نیروهای مسلح به اهم اقدامات انجام شده در سنوات گذشته در وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران  اشاره کرد و افزود: در وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح اقدامات انجام شده در سنوات اخیر بر پایه برنامه‌محوری، چابک‌سازی و متناسب‌سازی ساختار، پژوهش‌محوری، ساماندهی فعالیت‌های اقتصادی استوار است.
وی در ادامه بر اهداف برنامه‌محوری این سازمان اشاره کرد و افزود: تدوین و تهیه نظام طرح‌ریزی، برنامه‌ریزی  نظارت راهبردی در وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با رویکرد ایجاد سازوکار و نهادینه‌سازی تبدیل مفاد اسناد بالادستی به اهداف، سیاست‌ها، راهبردها، اقدامات اساسی، برنامه‌های عملیاتی و فراهم‌سازی امکان پایش مستمر آنها از طریق تبیین و بکارگیری شاخص‌های قابل اندازه‌گیری و برقراری ارتباط و پیوستگی منطقی بین برنامه‌های بلندمدت، میان‌مدت و کوتاه‌مدت در سطح سازمان‌ها و رده‌های تابعه وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح  بخشی از اهداف محوری این سازمان است.
وی در پایان با اشاره به اهداف پژوهش محوری این سازمان تاکید کرد: ارتقا اثر بخشی مطالعات راهبردی در نظام تصمیم‌گیری و فرایند مدیریت راهبردی وزارت دفاع، یکپارچه‌سازی و تامین هم‌افزایی ظرفیت‌های مطالعاتی و تحقیقاتی سازمان در حوزه‌های نرم و غیرصنعتی، تحلیل محیط راهبردی ماموریت و کسب و کار در وزارت دفاع جهت تدوین برنامه چهار ساله آینده در امتداد مطالعات راهبردی بخشی از اهداف پژوهش‌محوری وزارت دفاع  و پشتیبانی وزارت دفاع است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: ارتشتازه های خبر
[ سه شنبه 26 دی 1396 ] [ 20:12 ] [ رضا ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2737
بازدید دیروز : 578
بازدید هفته : 3768
بازدید ماه : 3761
بازدید کل : 87966
تعداد مطالب : 2503
تعداد نظرات : 399
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->