تازه های خبر

تازه های خبر
متنوع و مفید 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان تازه های خبر و آدرس letka7.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امیر سرتیپ قادر رحیم زاده در گرد همایی جامعه طرح و برنامه و بودجه نیروهای مسلح که به میزبانی ارتش برگزار شد گفت:معاونت طرح و برنامه ارتش در چند سال گذشته با کمک طرح و برنامه نیروها به تهیه طرح های ساختاری موقت برای نیروی هوایی و قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) پس از انجام تفکیک پرداخت. 
به گزارش روابط عمومی آجا امیرسرتیپ قادر رحیم زاده با اشاره به ارایه طرح های موقت ساختاری با توجه به  گسترش یگان های عمده نیروی دریایی در سواحل دریای عمان  افزود: گام های بعدی ارایه طرح های ساختاری جامع برای نیروی زمینی،قرارگاه پدافند هوایی، نیروی هوایی و دریایی و تغییرات عمده ساختاری است که به لحاظ مطالعات و نیاز سنجی انجام گرفته است. 
امیررحیم زاده بیان کرد:یکی از گامهای اساسی در طرح و برنامه و بودجه ادغام طرح و برنامه و بودجه و اعتبارات در یکدیگر و تشکیل معاونت طرح و برنامه وبودجه در راستای حصول اطمینان از تخصیص منابع بودجه ای در راستای اهداف و برنامه های مصوب و انجام نظارت های لازم در این حوزه است که در سطح ستاد آجا و نیرو های تابعه انجام شده است.
وی در ادامه با اشاره به فعالیت حوزه پژوهشهای راهبردی و مدیریت دانش تصریح کرد:سیاستگذاری در امور اقتصادی،انجام تعامل نزدیک با مجلس شورای اسلامی از طریق دفتر امور مجلس و انجام تحقیقات نظری در راستای ارتقا توان رزم و جامه عمل پوشاندن به تدابیر فرماندهی معظم کل قوا در راستای نو شدن و تحول در ارتش از دیگر اقدامات معاونت طرح و برنامه و بودجه ارتش است.
معاون طرح و برنامه و بودجه ارتش تهیه طرح های تجهیزاتی بر مبنای اهداف و برنامه های آجا و تلاش در راستای احیای سطوح مهارت کارکنان پروازی و فنی ارتش را از دیگر برنامه های این معاونت بر شمرد و تاکید کرد:مهمترین جهت گیری طرح و برنامه و بودجه آجا نصب العین قرار دادن فرامین و تدابیر مقام معظم فرماندهی کل قوا و پایش مستمر مسایل محیطی و انعطاف در سازماندهی یگانهای آجا در راستای احراز آمادگی بیش از پیش در اجرای ماموریت های محوله است. 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: ارتشتازه های خبر
[ سه شنبه 26 دی 1396 ] [ 20:15 ] [ رضا ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1963
بازدید دیروز : 578
بازدید هفته : 2994
بازدید ماه : 2987
بازدید کل : 87192
تعداد مطالب : 2503
تعداد نظرات : 399
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->