تازه های خبر

تازه های خبر
متنوع و مفید 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان تازه های خبر و آدرس letka7.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امیر سرتیپ نوذر نعمتی جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش در جمع فرماندهان و کارکنان پشتیبانی منطقه 2 جنوب شرق نیروی زمینی در کنارک گفت: تمامی یگان های نزاجا هر تهدیدی را در نطفه خفه خواهند کرد
به گزارش روابط عمومی نیروی زمینی ارتش جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش افزود: باید از امکانات موجود نهایت بهره را ببریم تا بتوانیم بیشترین بازدهی را در سطح یگان های نیروی زمینی داشته باشیم و در مواقع ضروری بهترین تاکتیک را انتخاب کرده و با استفاده از ظرفیت های موجود هر ساله نسبت به قبل بهتر عمل کنیم.
امیر سرتیپ نوذر نعمتی بیان داشت: تحرک، کارآمدی و پاسخ به نیازهای عملیاتی روز، سه مقوله مهم در نیروی زمینی است که در حکم رهبری خطاب به فرمانده نیروی زمینی ارتش عنوان شده است.
جانشین فرمانده نیروی زمینی با تقدیر از نقش کارکنان پشتیبانی گفت: پشتیبانی مناطق تاکنون نقش خود را به نحو احسن انجام داده است و تحرک در منطقه جنوب غرب خوب بوده و تیپ های زرهی منطقه جنوب شرق نزاجا با کمک پشتیبانی در کمتر از 5 ساعت به هر نقطه ای که بخواهند، می رسند.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: ارتشتازه های خبر
[ جمعه 29 دی 1396 ] [ 19:10 ] [ رضا ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1713
بازدید دیروز : 578
بازدید هفته : 2744
بازدید ماه : 2737
بازدید کل : 86942
تعداد مطالب : 2503
تعداد نظرات : 399
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->