تازه های خبر

تازه های خبر
متنوع و مفید 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان تازه های خبر و آدرس letka7.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





به گزارش روابط عمومی ارتش، با کاشت یک نهال زیتون در مشهد، سفر عبدا... مصباح سرهنگ بازنشسته ارتش و ابلاغ پیام دوستی نیروهای مسلح ایران برای ۲۶ کشور اروپایی و سفر به روسیه و تسلیم این پیام به تیم های شرکت کننده در جام جهانی فوتبال آغاز شد.
سرهنگ بازنشسته عبدالله مصباح که تا کنون برای تسلیم پیام صلح و دوستی ایران، با دوچرخه به ۹۰ کشور دنیا سفر کرده است، در گفتگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی نزاجا گفت: رکاب زدن دور ایران را با هدف پیگیری اهداف خیرخواهانه همانند حمایت از کودکان سرطانی، بی سرپرست و بد سرپرست، حمایت از نام خلیج همیشه فارس و احیای دریاچه ارومیه آغاز کردم.
وی افزود: از سال ۸۷ نیز به صورت فراملی و به عنوان سفیر کشور و با پیام های خاص همانند حفاظت از محیط زیست، زندگی سالم، شهرپاک برای همه مردم دنیا به ۹۰ کشور سفر کردم و ۲۰۱۰ سری نهال زیتون در این کشورها کاشتم.
مصباح تصریح کرد: این سفر هم به توصیه و تاکید فرمانده نیروی زمینی ارتش و با هدف ابلاغ صلح و دوستی نیروهای مسلح ایران به دیگر کشور ها، با کاشت یک نهال زیتون از مشهد و تهران آغاز شد تا این پیام را به کشور های شرکت کننده در جام جهانی روسیه ابلاغ کنم.
در این مراسم که با حضور امیر سرتیپ دوم رضا آذریان، فرمانده قرارگاه منطقه ای شمال شرق، فرماندهان نظامی ارتش و جمعی از خبرنگاران خبرگزاری های استان خراسان صورت گرفت درخت زیتون دیگری برای یادبود شهدای حادثه نفتکش سانچی کاشته شد.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: ارتشتازه های خبر
[ یک شنبه 1 بهمن 1396 ] [ 22:30 ] [ رضا ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 650
بازدید دیروز : 578
بازدید هفته : 1681
بازدید ماه : 1674
بازدید کل : 85879
تعداد مطالب : 2503
تعداد نظرات : 399
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->