تازه های خبر

تازه های خبر
متنوع و مفید 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان تازه های خبر و آدرس letka7.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





دریادار حبیت‌الله سیاری در مراسم استقبال از ناوگروه سی و پنجم اعزامی به خلیج عدن و آب‌های اقیانوس هند که با حضور سردار تنگسیری، جانشین فرمانده نیروی دریایی سپاه و فرماندهان نیروی دریایی ارتش صورت گرفت، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: باید با قدردانی از شهدا راه آنها را همواره ادامه بدهیم چرا که امروز جایگاه ویژه منطقه‌ای و جهانی خود را مدیون شهدا و فداکاری‌های آنها هستیم.

وی با اشاره به بازگشت ناوگروه مذکور اضافه کرد: این ناوگروه با افتخار و سربلندی در بدترین شرایط دریایی موفق به انجام ماموریت خود شد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش، با اشاره به شرایط منطقه و دریا در مدت اعزام این ناوگروه یادآور شد: 26 هزار مورد دریانوردی، 1200 عملیات شناسایی و رهگیری و 80 مورد شناسایی موفق، در طول 90 روز دریانوردی و در شرایط سخت ماندگاری در دریا، خود یک رکورد و عملکرد روشن و کم‌نظیر است که این تنها از مردان دریاهای سخت برمی آید.

وی با بیان اینکه ماموریت این ناوگروه به محدوده مدار هفت درجه نیز رسید، اضافه کرد: حضور مستمر جمهوری اسلامی ایران در آب‌های منطقه و دنیا تداوم خواهد یافت.

دریادار سیاری همچنین برای ناوگروه سی و ششم نیز آرزوی موفقیت کرد و افزود: این ناوگروه مطمئنا در ماموریت خود با تکیه بر اصول ‌و آرمان‌های نظام و رهنمودهای رهبری موفق خواهد بود.

در پایان این مراسم به فرماندهان ناوگروه سی و پنجم نیروی دریایی از طرف دریادار سیاری لوح تقدیر اعطا شد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: امیر سیارینداجاارتشمردهای روز سختتازه های خبر
[ جمعه 27 شهريور 1394 ] [ 12:33 ] [ رضا ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 674
بازدید دیروز : 578
بازدید هفته : 1705
بازدید ماه : 1698
بازدید کل : 85903
تعداد مطالب : 2503
تعداد نظرات : 399
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->