تازه های خبر

تازه های خبر
متنوع و مفید 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان تازه های خبر و آدرس letka7.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





به گزارش روابط عمومی ارتش ، سردار حسین اشتری در آیین نکوداشت آزاده شهید سرتیپ دوم محمود امان اللهی و تجلیل از 14 آزاده سرافراز ناجا با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب، دفاع مقدس، مدافعان حریم و حرم و شهیدان عرصه نظم و امنیت اظهار داشت: همزمان با 26 مرداد ماه؛ سالروز ورود آزادگان به کشور، این روز را گرامی می داریم؛ آزادگان سرافراز با استقامت و ایثارخود باعث غرور ملت شجاع و ولایتمدار ایران اسلامی شدند .

فرمانده نیروی انتظامی تأکید کرد: آزادگان افتخار و غرور آفرینی کردند و شایسته است عزیزانی که امروز لباس سبز خدمت در نیروی انتظامی را بر تن دارند حتما زندگی آزادگان و ایثارگران را مطالعه کنند.

وی با تأکید بر لزوم الگوگیری از سیره و منش شهدا، ایثارگران و آزادگان خاطر نشان کرد: در این آیین تجلیل یاد و خاطره شهید بزرگوار محمود امان اللهی را گرامی داشتیم.

سردار اشتری با اشاره به نقل خاطراتی از زبان فرزند این شهید بزرگوار عنوان کرد: به واقع زندگی شهید امان اللهی بسیار جذاب، خواندنی و زیبا است.

این مقام عالی انتظامی کشور عنوان کرد: این شهید بزرگوار هم در ارتش، سپاه و هم در نیروی انتظامی خدمت کرد. وی جانباز، آزاده، مداح، سخنران، قاری قرآن و معلم اخلاق بود و علاوه بر اینها به مشکلات مردم رسیدگی می کرد و همسری نمونه و پدری خوب بود.

وی یاد آور شد: شهدا با خداوند معامله کردند و باید راه آنها را ادامه دهیم، برگزاری چنین مراسماتی در واقع برای ارتقاء روحیه خودمان است تا با روحیه جهادی عزم مان را برای خدمت بیشتر به مردم جذب کنیم.

سردار اشتری یادآور شد: یاد و خاطره این شهید بزگوار و همه شهدا را گرامی می داریم و باید از شهدا درس بگیریم چرا که برای رضای خدا و به عشق ولایت گام بر می داشتند.

فرماند ناجا بیان کرد: همسر شهید امان اللهی در موفقیت های این شهید بزگوار و تربیت فرزندان خوب نقش آفرینی موثری داشتند.

سردار اشتری در پایان گفت: نیروی انتظامی بیش از 13 هزارشهید، 23 هزار جانباز و 2 هزار آزاده تقدیم نظام و انقلاب اسلامی کرده است.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: تازه های خبر
[ شنبه 27 مرداد 1397 ] [ 20:16 ] [ رضا ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2226
بازدید دیروز : 578
بازدید هفته : 3257
بازدید ماه : 3250
بازدید کل : 87455
تعداد مطالب : 2503
تعداد نظرات : 399
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->