تازه های خبر

تازه های خبر
متنوع و مفید 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان تازه های خبر و آدرس letka7.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





به گزارش روابط عمومی ارتش، متن پیام به شرح ذیل است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

امروز بخش مهمی از کارنامه پرافتخار جمهوری اسلامی ایران مرهون تلاش، دانش و تدبیر بزرگ مردان ایران سربلند اسلامی و همراهی مومنانه خانواده صبور آنان است. پیشکسوتان و بازنشستگان ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز در لباس مقدس سربازی به پشتوانه همراهی وهمدلی خانواده های فهیم خود برای دفاع از تمامیت ارضی، استقلال و نظام اسلامی تا پای جان ایستادگی کردند و برگ‌های زرینی بر صفحات کتاب پربرکت جمهوری اسلامی ایران افزودند تا در قاب تصویر جوانان، همواره نمادهای ایمان، غیرت و استقامت آن بزرگان ثبت شده و چراغ راهشان شود.

بی شک گنجینه ارزشمند سال‌ها تجربه و خدمات مخلصانه بازنشستگان عزیز ارتش در برهه‌های خاص انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس و پس از آن که درنهایت اخلاص در سنگر جوانمردی رقم خورده است همواره راه گشای کارکنان ولایتمدار ارتش بوده و خواهد بود.

خانواده بزرگ ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز به عنوان سمبل مقاومت و بصیرت همواره دوشادوش همسران وپدران ایثارگر خود در انتقال فرهنگ ایثار وشهادت منشاء برکات بسیاری بوده و در صلابت و اقتدار ارتش حزب الله نقش و جایگاه بی بدیلی داشته اند .

اینجانب ضمن گرامیداشت و تبریک روز خانواده وتکریم بازنشستگان، سعادت، عزت و سربلندی این سرمایه های عظیم و آیینه و پشتوانه های گرانقدر شاغلین را در پرتو عنایات خداوند بزرگ آرزو می کنم .

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران

سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی

 

 
 
 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: ارتشتازه های خبر
[ شنبه 17 شهريور 1397 ] [ 22:19 ] [ رضا ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2729
بازدید دیروز : 578
بازدید هفته : 3760
بازدید ماه : 3753
بازدید کل : 87958
تعداد مطالب : 2503
تعداد نظرات : 399
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->