تازه های خبر

تازه های خبر
متنوع و مفید 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان تازه های خبر و آدرس letka7.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاهو به نقل از روابط عمومی قرارگاه منطقه‌ای غرب ارتش، امیر سرتیپ محمد محمودی اظهار داشت: رزمایش مشترک محرم ارتش جمهوری اسلامی ایران بیست و هفتم و بیست و هشتم مهر ماه در مناطق غرب و شمال غرب کشور برگزار می‌شود.

سخنگوی رزمایش بیان کرد: رزمایش محرم با مشارکت یگان‌های واکنش سریع نیروی زمینی، یگانهای راداری و موشکی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) و پایگاه‌های شکاری نیروی هوایی ارتش در گستره غرب و شمال غرب کشور برگزار می‌شود.

امیر سرتیپ محمودی رویکرد رزمایش محرم را دفاعی امنیتی اعلام و عنوان کرد: با توجه به تاکید فرمانده معظم کل قوا بر اجرای هرچه واقعی‌تر رزمایش‌ها، این رزمایش نیز نسبت به صحنه نبرد واقعی طراحی شده و یگانهای ارتش در قالب یک عملیات مشترک و با استفاده از دستاوردهای بومی و تجهیزات بهینه و به روز شده، آخرین طرحهای عملیاتی و تاکتیکی را برای ارتقاء توانمندیهای رزمی به کار می‌گیرند.

معاون اجرایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه رویکرد این رزمایش درس آموزی از مکتب عاشورا و آزادگی و ایستادگی حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایشان است، اظهار کرد: پیام رزمایش مشترک محرم ارتش جمهوری اسلامی ایران اعلام آمادگی کامل نیروهای مسلح برای مقابله با هرگونه تهدید و برای دوستان نظام اسلامی و سایر کشورهای منطقه پیام صلح و دوستی و همدلی است.

وی با اشاره به اینکه در مرحله نخست این رزمایش که از بامداد فردا آغاز می‌شود یگان‌های واکنش سریع نیروی زمینی با محوریت قرارگاه عملیاتی غرب نیروی زمینی و مشارکت یگانهای تکاور، پهپاد، مهندسی و توپخانه نیروی زمینی حضور دارند، گفت: در رزمایش محرم پشتیبانی انواع جنگنده بمب افکنها و هواپیماهای ترابری و سوخت رسان نیروی هوایی وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه در این رزمایش، بخشهایی از طرحها و اقدامات عملیاتی و تجهیزات رزمی رسانه‌ای نمی‌شود، بیان کرد انواع سامانه‌های پیشرفته راداری، موشکی، توپخانه ای و دیده بانهای بصری قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) و یگانهایی از نیروی مقاومت بسیج، نیروهای احتیاط آجا، سپاه پاسداران و مرزبانی ناجا در رزمایش محرم وارد عمل می‌شوند.

امیر سرتیپ محمودی با اشاره به ارتقاء توانمندی‌های دفاعی، بالابردن سطح آموزشهای نوین، کنترل و نظارت بر مرزها و جابجایی سریع نیروها و تجهیزات رزمی از جمله اهداف این رزمایش افزود: تمرین اقدام در شرایط دشوار محیطی، پشتیبانی سریع هوایی از نیروهای خودی، تمرین استقلال تاکتیکی درمناطق پدافندهوایی و تمرین فرماندهی و کنترل صحنه نبرد در شبکه یکپارچه پدافند هوایی از جمله اقدامات رزمایش محرم است.

وی اظهار کرد: استقرار قرارگاه جوانان با حضور دانشجویان دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش به منظور مشارکت در هدایت رزمایش و همچنین ارزیابی طرح‌های عملیات مشترک در مقابله با تهدیدات نوین منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای از دیگر اقدامات مهم این رزمایش مشترک است.

سخنگوی رزمایش محرم با بیان اینکه اینگونه رزمایش‌ها بخشهایی از آموزشهای سالانه ارتش جهت ارتقاء توان عملیاتی است، خاطر نشان کرد: در این  رزمایش نیز آخرین یافته‌های عملیاتی، اطلاعاتی و ارتباطی در صحنه عمل ارزیابی و بکار گرفته می‌شود.

وی افزود: بومی سازی تجهیزات و بکارگیری آنها در این رزمایش، اشراف اطلاعاتی فراتر از مرزها و نظارت هیئت داوران و ناظران ستاد کل نیروهای مسلح و ستاد ارتش بر جزئیات مراحل رزمایشاز دیگر ویژگی‌های این رزمایش است.

انتهای پیام /


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: رزمایشمحرمتازه های خبر
[ یک شنبه 26 مهر 1394 ] [ 13:43 ] [ رضا ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1698
بازدید دیروز : 578
بازدید هفته : 2729
بازدید ماه : 2722
بازدید کل : 86927
تعداد مطالب : 2503
تعداد نظرات : 399
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->