تازه های خبر

تازه های خبر
متنوع و مفید 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان تازه های خبر و آدرس letka7.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





اطلاعات تازه ای که امروز منتشر شده نشان می دهد اندازه و شکل آیفون 7c مشابه آیفون 5c است و در سه رنگ عرضه خواهد شد. این مدل از آیفون، به باتری 1642 میلی آمپری مجهز خواهد بود.


براساس شایعات پیشین، آیفون 7c با بدنه فلزی دارای صفحه نمایش 4 اینچی با شیشه 2.5 بعدی خمیده خواهد بود. همچنین، در ساخت این گوشی از تراشه اپل A9 استفاده خواهد شد. گفتنی است آیفون 6s و آیفون 6s پلاس نیز از همین تراشه استفاده می کنند.


بر همین اساس، آیفون 7c تولید محدود آزمایشی را پشت سر گذاشته و تولید انبوه آن از ماه آینده آغاز خواهد شد. ماه آوریل گذشته بود که خبرهایی از همکاری شرکت AU Optronics با اپل برای ساخت پنل های 4 اینچی برای استفاده در آیفون 7c مطرح شد. در همان روزها بود که مینگ چی کو، از تحلیلگران آشنا به بازار گفت پیش بینی می کند آیفون 7c از سال 2016 عرضه خواهد شد.


تا وقتی که اپل این گوشی را به طور رسمی معرفی نکرده نمی توان با قطعیت درباره مشخصات آن نظر داد، ولی تاکنون همه شایعات حاکی از این هستند که آیفون 7c دارای صفحه نمایش چهار اینچی است و در اوایل سال 2016 در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: گوشیتلفن همراهفناوریآیفون7c تازه های خبر
[ چهار شنبه 9 دی 1394 ] [ 13:32 ] [ رضا ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 795
بازدید دیروز : 578
بازدید هفته : 1826
بازدید ماه : 1819
بازدید کل : 86024
تعداد مطالب : 2503
تعداد نظرات : 399
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->