تازه های خبر

تازه های خبر
متنوع و مفید 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان تازه های خبر و آدرس letka7.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امیر سرلشکر محمد سلیمی به عنوان استاد و معلم نظامیان و یک افسر فرهیخته، گام به گام در کنار نماینده حضرت امام در جبهه ها حضور داشتند و به ایشان مشورت می دادند و اوج موفقیت و همکاری ایشان در عملیات آزادسازی سوسنگرد از محاصره بود.

وی در وزارت دفاع نیز با دانش نظامی خوبی که داشتند، توانست به خوبی این وزراتخانه را ساماندهی کنند و سال های بعد نیز به عنوان مشاور عالی حضرت امام و رهبری در تمشیت امور نیروهای مسلح همکاری می کردند و در زمانی که نیاز شد رهبرمعظم انقلاب ایشان را به عنوان فرمانده کل ارتش منصوب کردند و در آن دوران نیز نقش برجسته ای از انضباط و دانش نظامی ایشان به ظهور رسید.

سرلشکرسلیمی همیشه و در همه امور خودشان را در موضع دفاع از فرزند زهرا(س) و فرزند رسول خدا(ص) یعنی حضرت امام راحل و رهبر فرزانه انقلاب قرار می دادند و همواره تلاش می کردند تا مورد رضای خدا و امام و رهبری باشند. 

فرمانده کل ارتش:

سرلشکر سلیمی از نیروهای انقلابی قبل از انقلاب بودند

امیر سرلشکر محمد سلیمی از جمله نیروهای انقلابی قبل از انقلاب بودند که از ابتدا با مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) چه در دوره رئیس جمهوری و چه در دروان رهبری معظم له با ایشان بودند و همانگونه که در پیام فرماندهی معظم کل قوا نیز اشاره شده، ایشان از جمله نادر کسانی هستند که در پیام معظم له به عنوان دوست و همکار تلقی شدند سرلشکر سلیمی فردی ولایی بود و عاقبت به خیری ایشان با این مولفه که مورد رضایت نایب امام زمان(عج) بودند، خود سعادتی است. 

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش:

سرلشکر سلیمی عامل موثری در همراهی بدنه ارتش با انقلاب بود

امیر سرلشکر محمد سلیمی فرماندهی متدین، ولایی، متشرع و اخلاق مدار بود که قبل از پیروزی انقلاب سعی وافری در ایجاد تشکل های مذهبی و دریافت رهنمودهای بنیانگذار جمهوری اسلامی داشت و موجب روشنگری و همراهی بدنه ارتش در مسیرپیروزی انقلاب اسلامی در سایه رهنمودهای حضرت آیت الله العظمی امام     خامنه ای(مد ظله العالی) شد تا آنجا که به علت تلاش ها و اقداماتی که در راه تبلیغ دین انجام داد چندین بار از سوی ساواک احضار و مورد بازخواست و بازجویی قرار گرفت.

وی که از بدو پیروزی انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس به مبانی دینی و شرعی اعتقادی خاص داشت همواره با ترویج و تبیین افکار و اندیشه های نورانی امام خمینی (ره) و امام خامنه ای منشا خدمات و برکات ارزشمندی در جهت ارتقای توانمندی های دفاعی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ارتش سرافراز آن بوده است.

 معاون اجرایی ارتش:

سرلشکر سلیمی از بنیانگذاران ارتش انقلابی بودند

امیر سرلشکر سلیمی یک الگوی شایسته و اسوه اخلاق، شجاعت، ولایتمدار و افسری با بصیر بودند بطوریکه قبل از به ثمر نشستن پیروزی انقلاب با رهبری جمهوری اسلامی ایران ارتباط داشتند و  از بنیانگذاران ارتش انقلابی قبل از انقلاب بودند وی در نهایت فرماندهی خستگی ناپذیر، متدین و متشرع بود. 

فرمانده نیروی زمینی ارتش:

سرلشکر سلیمی یک انقلابی شجاع بود

امیرسرلشکر سلیمی یک انقلابی شجاع، متدین و سرباز واقعی ولایت بود و در اویل پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران در کنار امام و رهبری کار ساماندهی نیروی های انقلابی را برعهده داشت.

ایشان در اوایل انقلاب زمانی که گروه های ضد انقلاب شعار انحلال ارتش را سر می دانند و قصد داشتند با انحلال آن به انقلاب اسلامی ایران صدمه بزنند با ارتباطی که با امام و رهبری به عنوان یک نیروی انقلاب داشتند مانع این کار شدند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: سرلشکر سلیمی، آجا، تازه های خبر
[ سه شنبه 13 بهمن 1394 ] [ 23:41 ] [ رضا ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 846
بازدید دیروز : 578
بازدید هفته : 1877
بازدید ماه : 1870
بازدید کل : 86075
تعداد مطالب : 2503
تعداد نظرات : 399
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->