تازه های خبر

تازه های خبر
متنوع و مفید 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان تازه های خبر و آدرس letka7.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





صفایی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه خداوند در قران کریم به پیغمبر(ص) می فرماید به مردم بگو شما معمای روح را نمی توانید درک کنید، افزود: راز حیات و مرگ را کسی نمی تواند بگشاید.

 وی افزود: زندگی میدان مسابقه است و در این میدان هر کس سرمایه عمر را به بهترین نحو صرف کند به بهشت و رضوان الهی خواهد رسید.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا تصریح کرد: این میدان مسابقه پس از پیروزی انقلاب اسلامی برای مومنین و متعهدین باز شد و انسان هایی مانند شهید صیاد شیرازی و مرحوم امیر سرلشکر سلیمی توانستند در این میدان به بهترین نحو زندگی خود را صرف کنند.

او در ادامه گفت: سرلشکر سلیمی انسانی مومن، متعهد و با اخلاص بود که در دوران دفاع مقدس به ویژه فتح سوسنگرد نقش مهمی ایفا کرد و به دلیل علم، تعهد و تخصصی که داشت به وزیری وزارت دفاع منصوب شد.

حجت الاسلام صفایی سعه صدر، مشورت، قاطعیت، اخلاص، علم، تعهد و تخصص را از جمله ویژگی های امیر سرلشکر سلیمی دانست و افزود: این ویژگی ها باعث شده بود سرلشکر سلیمی به یک مدیر تأثیر گذار تبدیل شود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: ارتش، تازه های خبر
[ سه شنبه 20 بهمن 1394 ] [ 14:32 ] [ رضا ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2043
بازدید دیروز : 578
بازدید هفته : 3074
بازدید ماه : 3067
بازدید کل : 87272
تعداد مطالب : 2503
تعداد نظرات : 399
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->