تازه های خبر

تازه های خبر
متنوع و مفید 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان تازه های خبر و آدرس letka7.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





http://www.aja.ir/Portal/Picture/ShowPicture.aspx?ID=304c6255-a2dd-4a09-892a-d2ac34acbc47

امیر سرتیپ نصیرزاده گفت: مقابله با تهدیدهای کنونی مشرکین و منافقین  که با چهره های جدید و متفاوت علیه اسلام فعالیت می کنند، تنها با توان رزمی امکان پذیر نیست، بلکه باید با پناه بردن به قرآن کریم این تهدیدها را بشناسیم و با آنها مقابله کنیم.

به گزارش روابط عمومی نیروی هوایی، امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده، معاون هماهنگ کننده این نیرو در حاشیه برگزاری جلسه تفسیر قرآن کریم گفت: قرآن کریم  باید در تمام شئونات زندگی ما جاری باشد تا بتوانیم با بهره گیری از مفاهیم ارزشمند این کتاب بزرگ الهی، مسیر رشد، ترقی و سعادت دنیوی و اخروی را طی کنیم.

وی با تقدیر از همت نهاد مقدس عقیدتی سیاسی در برگزاری کلاس های قرآن کریم، ماه مبارک رمضان را فرصت بسیار مغتنمی دانست تا در این ماه که بهار قرآن است در آیات این معجزه بزرگ الهی بیشتر تدبر کنیم.

معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی همچنین اظهار داشت: ما برای ارتقای توان رزمی خود به درک مفاهیم و بصیرت قرآنی نیاز داریم و حضور درجلسات مفاهیم و قرائت قرآن به ما این بصیرت  و درک را خواهد داد.

وی در پایان گفت: در تمامی یکان های نیروی هوایی ارتش، جلسات قرائت، تفسیر، سخنرانی و... در اوقات مختلف سال برگزار می شود و در ماه مبارک رمضان نگاه ویژه تری به این کلاس ها شده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: نیروی هوایی، ارتش، قرآن، تازه های خبر
[ یک شنبه 7 تير 1394 ] [ 14:33 ] [ رضا ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1642
بازدید دیروز : 578
بازدید هفته : 2673
بازدید ماه : 2666
بازدید کل : 86871
تعداد مطالب : 2503
تعداد نظرات : 399
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->