تازه های خبر

تازه های خبر
متنوع و مفید 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان تازه های خبر و آدرس letka7.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





همچنین دریادار سیاری، فرمانده نیروی دریایی ارتش در حاشیه دیدار با معاون عملیات نیروی دریایی ارتش هند و هیأت همراه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ناوگروه نیروی دریایی ارتش اکنون در سواحل تانزانیا حضور دارد و طی یکی‌، ‌دو روز آینده در بندر دارالسلام این کشور پهلو می‌گیرد.

وی افزود: اقیانوس هند برای جهان و جمهوری اسلامی ایران بسیار حائز اهمیت است و امنیت آن نیز برای ما و جهان بسیار مهم است، لذا ما اعلام کرده‌ایم که این توانایی را داریم امنیت را در شمال اقیانوس هند ایجاد کرده و اجازه ندهیم هیچ‌گونه ناامنی به وجود بیاید.

وی با اشاره به دیدار امروز خود با هیأت هندی گفت: در این دیدار موضوعاتی پیرامون برقراری امینت در شمال اقیانوس هند مطرح شد که در این راستا لازم است برنامه‌های متعددی با نیروی دریایی هند داشته باشیم.

سیاری افزود: همچنین در مورد بازدید ناوگروه‌های دو کشور از یکدیگر صحبت شد و قرار است ناوگروه هند اردیبهشت‌ماه از بندرعباس بازدید کند.

وی در پایان اظهار داشت: همچنین در بحث ساخت و تعامل فنی نیز موضوعاتی مطرح شد و این هیأت هندی از کارخانجات نیروی دریایی در بندرعباس بازدید کردند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: ارتشنداجادیدارهندتازه های خبر
[ شنبه 8 اسفند 1394 ] [ 11:35 ] [ رضا ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1145
بازدید دیروز : 578
بازدید هفته : 2176
بازدید ماه : 2169
بازدید کل : 86374
تعداد مطالب : 2503
تعداد نظرات : 399
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->